Når??

Alvepike

Elsker forumet
Når blir barna så store at det er mulig å ha en hel søndag hjemme UTEN gråting for et eller annet? Vi har by the way hatt en 2 timers tur ute , så det er ikke mangel på luft heller. Vi har laget mat ryddet sammen..
LIKEVELL, hyling for et eller annet[:'(]

Jeg blir så lei meg, gjør så vondt i mammahjertet uansett hvorfor hun sutrer.Er så slitsomt.. Jeg vet at jeg bare må la henne sutre fra seg, men er så vondt og vanskelig.Føler meg bare såååå utilstrekkelig [:(]
Når er blir de mindre skriketete??? Ever??
Hun blir 3 i begynnelsen av januar...

vet ikke hvor gamle dine er, men det høres ut som vår søndag [&o]

Lurer på det samme!!

Lillemann her sutrar eller griner eller trassar for eit eller anna titt og ofte!
Samme om me finner på ting, leikar med han, ser film eller ka som helst...[&o]

Så eg sender deg trøsteklemmar! veit det gjer vondt og at det er slitsomt![&o]

Det er nok forskjellig fra barn til barn, men har det heeelt likt vi. PLuss noen raserianfall som ikke ligner grisen (litt over 2år) begynte med det da han ble storebror i mai! men det går over[:)]

vare sånn ca tel dæm e' gift og bor i Bergen ;)

uff, godt vi er flere og det ikke bare er min unge som er slik.
Takker for støtte, synes det er skikkelig vanskelig og tøft.!

Er likedan her ,trøst deg med det....=)

Jeg har ei på 3 år og en på 5 år. Og jeg merker stor forskjell på dem[:)] Så kan trøste deg med at de blir mindre trassige og sytette når de blir rundt 4-5 år. Hun på 3 år kan være ekstrem til tider [&:][&:]

Når de er små sutrer de for mye rart[;)]
Så blir de skolebarn å sutrer pga lekser og skolearbeid[8D]
Så blir de tenåringer å alle vet jo åssen det er[;)]
Så blir de voksne å får sæ en mann å da må de sutre litt når han er teit
Så får de barn som sutrer og så sutrer de for det
å sånn er det vel.. hehe[8D]

Tja..når de flytter ut slipper du kanskje å høre det hver dag[8|] hvertfall om du slår av mobilen...

huff jeg føler virkelig med deg..sånn har vi også hatt det..omtrent helt frem til nå...det begynte å bli bedre når hun fylte 3 og nå er hun 4 og det er helt fantastisk..Hun er en engel og sååå snill..det er sinnsykt deilig..så ville bare muntre deg opp med at det mest sannsynlig straks blir bedre

Syns alt blir enklerer når de blir rundt 4-5 år - akkurat nå har jeg ei på 3,5 og det merkes veldig godt! Her er det syting og klaging om ikke alt er akkurat slik hun hadde tenkt[&:] Det eneste jeg kan trøste deg med at det blir bedre snart[:)]

ORIGINAL: FrøkenM

huff jeg føler virkelig med deg..sånn har vi også hatt det..omtrent helt frem til nå...det begynte å bli bedre når hun fylte 3 og nå er hun 4 og det er helt fantastisk..Hun er en engel og sååå snill..det er sinnsykt deilig..så ville bare muntre deg opp med at det mest sannsynlig straks blir bedre

krysser fingrene

Back
Topp