Når...

Linselusen

Linselusen
Mannen drar innom byen for å kjøpe kokos pulver fordi du får akutt lyst på suppe med kokos i, uten å klage på det, da er det deilig å være gravid <3

Flere menn som er litt ekstra grei nå?

Mannen her var så teit at han drakk opp resten av Pepsi maxen en kveld, måtte kjøre på butikken da ja ;)

Samboeren spurte om han skulle kjøpe is til meg på vei hjem fra jobb, for hadde tidligere sagt jeg hadde så øyst på, så da ble det is i dag :D Nå skal han lage middag til meg <3

Nei, ikke grei her nei. Her er alt som vanlig. Mor passer hus og far passer bil.

Ja min tok med glutenfri frokost til meg her om dagen, fra hotellet han jobber på... DA ble jeg glad♡

Jaa, min er helt super :D å spesielt for tida :D
Var en kveld da jeg var skikkelig dårlig og ikke fikk i meg noe, da kjørte han på butikken for å handle det jeg hadde lyst på :D da han kom tilbake hadde jeg selvfølgelig kommet på noe annet som jeg hadde enda mer lyst på:nailbiting::oops: joda, han hoppa i bilen og dro en gang til:joyful: DA ble jeg forelska i kjæresten min helt på nytt igjen!:love7 skal også nevnes at det tar 10-15min hver vei :oops:

Min kar også! Han vet ikke hva godt han skal gjøre for meg:) helt fantastisk!

Jeg måtte ha jordbærsyltetøy her en kveld og prøvde å sende han på butikken. Han gikk innom naboen og fikk siste rest fra dem! Det var jo hyggelig men nå har han vært på øvelse en uke, og på kurs i 4 uker før det, så føler meg litt aleine og glemt bort.. Og akkurat nå er jo alt ekstra slitsomt, tungt og ensom:/
Men, jeg klarer meg, har jo bikkja

I går kveld, en halvtime før butikken stengte fikk jeg så veldig lyst på vannmelon, så da kjørte samboeren på butikken å kjøpte meg en hel melon, haha

Back
Topp