Når...

2 søte små

Forumet er livet
Januarskatter 2015
Augustbarna 2021
Synes dere det er greit å være borte fra babyen ett par timer? Har noen venner som har veldig lyst til å ha meg med på kino og som sier gubben kan ta seg av mini den tiden kinoen varer. Jeg ammer for det meste men gir flaske en gang i blant. Kjenner jeg sliter med å gå fra han enda spesielt siden jeg ammer såpass mye enda og han kun er 6 uker enda.

Ja kom deg ut, hvis du vil da vel og merke. Tror alle har gått av det, og pappa'n er jo der :). Men, hvis du syns det er alt for tidlig, så kan du jo bare stå over. Ikke alle som syns det er like lett så tidlig. (Husker dette var langt vanskeligere med nummer én enn med nummer to. Her er det tre uker siden fødsel, og jeg har store planer om en teatertur i nærmeste framtid. (Da er pappa'n hjemme, og baby får flaske lell så da er det jo ikke noe stress).

Lillebror blir 6 uker på søndag og i morgen skal jeg på kino alene! Han skal være hjemme med pappa og storebror:) skal bli godt med litt alenetid!

Men er jo veldig individuelt når man føler seg klar for å dra ut alene, så er vanskelig å si noe om når det er greit synes jeg... :)

Trur aldri eg kjem te å bli klar!..:p kvir meg i hel te eg må i praksis.. :-o :-( seks tima, ti daga og då e mini berre 7-8 veke.. :-( nesten te å grina seg i søvn av...:-P

Var på møte i ca 2t frå 20.30-22.30 når han var syv uker. Han sov så godt m pappaen hjemme. Ammet GODT før eg reiste på møte og var tilgjenglig på tlf hele tiden itilfelle han ble sulten :-) Eneste gangen, men slappet ikke helt av, ble sittende å se på klokka endel :-P

Gå på kino! Jeg skal snart være borte fra baby på kino jeg og snart :)

Trur aldri eg kjem te å bli klar!..:p kvir meg i hel te eg må i praksis.. :-o :-( seks tima, ti daga og då e mini berre 7-8 veke.. :-( nesten te å grina seg i søvn av...:-P
Gruer meg halvt i hel selv, selv om jeg vet bf klarer seg utmerket alene med mini;-) skal i bryllup i slutten av mai så da skal foreldrene mine passe på men føles så lenge til og han er da litt større. Nå føler jeg meg ikke klar og føler jeg alldri kommer til å bli klar. Men en gang må være den første.

Hun var tre uker da jeg var borte fra henne i fire timer. Hadde med de to eldste på Disney on ice..
Nå ammer jeg minimalt, så hun tar flaske greit, og jeg får heller ikke spreng og behov for å pumpe.
Jeg synes det var litt for lenge, og var veldig ivrig etter å komme meg hjem..
Jeg har også vært borte fra henne en time eller to iblant hvis det er foreldremøte og annet oppfølging med de eldste.
Tror det er lettere med tredjemann da man har eldre barn som også trenger en. ;-)

Jeg skal i 30 årsdag om to uker og da blir mini på 6 uker hjemme med Pappan :) Blir nok ikke så lenge, men har godt av å komme meg ut litt og jeg synes Pappan har godt av å få litt ansvar alene også :) Ammer men mini tar flasken helt fint, så pumper på forhånd :)

Det har jeg ikke hatt problemer med for jeg vet han har det bra med pappen. Dessuten er det begrenset hvor mye vi kan og hvor vi kan gå ut så for min del må jeg ut å se noe annet enn de 4 veggene hjemme, bilen eller helsestasjonen. Fullammer selv men har introdusert flaske å det går kjenpebra. Savner han selvsagt men det går greit å være borte fra han å

Var borte fra baby i 3 timer når han var to uker gammel.
Han hadde hengt i puppen hele dagene i en uke og venninne ville ta meg med på kafé, og sambo sendte meg ut.
Dagen etter var jeg ute i en time på handling.
Gikk helt fint :)
Var veldig godt å få full avlastning :)

Gruer meg halvt i hel selv, selv om jeg vet bf klarer seg utmerket alene med mini;-) skal i bryllup i slutten av mai så da skal foreldrene mine passe på men føles så lenge til og han er da litt større. Nå føler jeg meg ikke klar og føler jeg alldri kommer til å bli klar. Men en gang må være den første.

Ja, hadde da bare vore pappen so tok seg av ho.. Hadde nok vore bedre for meg..:-P men da e bestemødrene so ska ha ho.. Kjem te å bli hardt!:o
Nei,trur ikkje eg kjem te å bli klar eg heller..:-P men so du seie,ein gong må bli den første.. Må vel nesten bare hoppa i da..:-o

Her var jeg borte noen timer allerede når første mann var 1 uke og han sov borte når han var 3 mnd. Denne gangen skal jeg bort nå i kveld, og lillesøster er 4 uker i dag. Med første mann var jeg på husmorsferie til Riga når han var ca 6 mnd gammel.

Back
Topp