når??

mimime

Forelsket i forumet
er det vanlig å pakke klar baggen som skal med til sykehuset???
det nærmer seg jo nå,men har ikke pakket noe enda.
sambo lurte i stad om jeg ikke skulle gjøre det snart

Jeg har ikke pakka noe enda, syns vel det er litt tidlig jeg da... Men jeg har liste over det jeg skal ha med, og har  lagt fram noen småting. Regner ikke med at jeg føder før to uker over tida, så har gooooood tid [:D]

Jeg har tenkt hver dag i det siste på om å begynne å pakke bagen,men ikke gjort det...vente litt til[:D]
Men har også skrevet liste over det jeg skla ha med,men syns den ble så utrolig lang!!!Men må liksom ha med alt jeg har skreve på da..men er det nødvendig med mat og drikke og alt det der,det hadde ikke jeg med den første og kommer ikke til å ha det med nå heller..fikk det jeg ville på sykehuset både før og etter babyen var kommet[:D]Men det er vel opp til hver enkelt....Gleder meg og er utålmodig her[8D]

jeg bor 5 min unna sykehuset så jeg stresser ikke med å pakke baggen.sambo kan alltids svinge innom hjemme hvis jeg mangler noe..

Trodde jeg kom til å ha bagen klar et par tre måneder før termin jeg, men nå har jeg noen uker igjen, og jeg har ennå ikke fått somla meg til å pakke den.

Men har handla inn ammeinnlegg/ammetopp og klær til babyen, og litt anna stæsj. Bor ikke så langt unna Ullevål og pappaen er da mer en kapabel til å pakke sammen noe om han må.

Satser på at ungen kommer til terminen jeg.

Har pakket ferdig min bag, man vet aldri når det skjer, og mannen kommer etter uannsett me noe, men morgenkåpen og kosedress, klesskrifte t oss begge*mæ og mannen* pluss toalettsaker e pakket, og mannen tar med en annen pose senere der d e litt mer utstyr t babyen, tenker da på klærne ungen ska reise hjem i=)

Jeg har heller ikke pakket baggen enda. Synest liksom det er litt for tidlig enda. Men det kan jo skje når som helst så det er sikkert best å forberede seg i god tid.

Men kjenner jeg meg selv rett, blir det utsatt til det øyeblikket jeg står der klar til å reise til klinikken, hehe...........[&:]

Vil anbefale dere og ha bagen ferdig pakket, Vil nok tru det som jordmor sa, at man har absolutt nok og stresse med og komme sæ på fødeavd, om man ikke oxo skal begynne og pakke bagen først......Tenk det stresset det kommer t og bli. Alle flergangsmødre æ kjenner sier det samme. Vet ikke æ egentlig, er førstegangsfødende[:D] Og overlykkelig av det=)

Har akkurat vasket ferdig kosedressen og morgenkåpa mi - skal pakke bagen når det er tørt.
Anbefaler på ha den ferdig - verken jeg eller mannen tenkte særlig klart da riene satte inn med Jonathan og det var på tide å dra til sykehuset..... [8|]

Holder på å pakke baggen nå jeg, skal ha 1. april...
Er kanskje litt tidlig, men er nesten 30 min. å kjøre til sykehuset, så er greit å ha ting klart.. [:)]

Oiii sitter her nå, kommer på noe av d viktigste, MÅ legge kamera i bagen!! D holdt æ på og glemme.....phuuu

Jeg har pakket baggen min. Selv om vi bor 5 min fra sykehuset, så er det jo stas å pakke denne baggen da.. Da vet man liksom at nå er det ikke lenge igjen... :-)

Jeg har ikke pakket den, men ennå en stund til termin 23.mars da... Vet liskom ikke helt hva jeg trenger. Redd for å ta med for mye, eller for lite. Men vi har ikke så leng vei hjem da, så kan jo sende samboer hvis noe er glemt...

Her var bagen færdi pakket idag[:D]Så utrolig spennende...gleder oss så og venter veldig...

Back
Topp