Når

renagro

Elsker forumet
legger bebisene deres seg? og hvor lenge sover de sånn ca? Her er d veldig varierende men håper Elias kan begynne å sove litt lengre snart. Vill sove mere enn 2-3-4 timer før jeg må opp. [8D]

Emil legger seg mellom 21-21.30 og sover til ca halv7-7. Deili. Så får han mat og da varrierer det hvor lenge han sover. Noen ganger bare en times tid, andre ganger 2-3 timer.

I starten våknet han hver 3.-4. time og skulle ha mat. Så begynte han gradvis å sove lengre og lengre. Første soveøkta hans var på det meste på 7 timer og det var så deilig. Men nå plutselig har han begynt å sove så urolig og våkner hver 3.-4. time igjen. Kjipt. Mamma ble litt for godt vandt[;)].

en natt sov han fra ni til syv =) men det var kun en natt =) men han sover ganske mye nååå=) deiiiiiiiiiiili=)

I det sidste har hun sovet i 21:00-21:30 tiden og våknet mellom 4 og 5 på morgenen,da har hun spist, sovet et par timer også spist igjen, og etter det kan hun sove helt til 10! Det er sååå deilig å bare ligge å slappe av på morgenen![:D]

Oliver legges kl 22.30 og våkner ikke før mellom 05.30 og 07.00[:D][:D][:D]

sigurd sovner mellom ca 2230-24.00 . ammer på natten ,(han "sover" gråter ikke bare pupper og legger seg igjen)  , litt avhengig av hvor sulten han er hver 3 time ca. står opp og er våken  alt fra ca 10.30 -12.00

Markus får mat mellom 21-22 og sovner ca 23.. da sover han som regel til 8, noen ganger 10.. han er blitt så flink[:D]

Tror dere må ha sovemedesin i puppene deres[:D] Jeg vill også sove lenge er så trøtt for tiden[:(] Men d virker som han våkner så tidlig fordi han har vondt i magen.... Noen som har noen tips? Blir gal av å få for lite søvn.

Silje legger seg i 19-20 tiden. Må ha noen kveldstimer fri. Så alle barna er i seng til 20.
Så sover hun til 5-6 tiden. Får mat og sover litt til.

Jøss, så lenge deres barn sover i strekk da! Her gir jeg mat hver 2-3 time gjennom hele natten. Fornøyd jeg. Flere?

ORIGINAL: Frustrert frue :)

Jøss, så lenge deres barn sover i strekk da! Her gir jeg mat hver 2-3 time gjennom hele natten. Fornøyd jeg. Flere?

D er sånn jeg har d. Godt å høre jeg ikke er d eneste som har d sånn[&:]  Begynnte nesten å tro at d er noe galt med gutten min[&:]

Her spises det kvelds i 9 tiden. Aleksander slår seg ikke til ro og sovner før kl er 22.30 ca.
Da sover han til mellom 4.30 - 6. Så spiser vi litt, spiser litt igjen i 8 - 9 tiden, og står opp en gang i 10 tiden. [:)]

Mie sovner mellom 23.00-24.00. sover til 0300 ca, får sutten også sover hun ca til 0600. men etter det vil hun sove sammen med oss.

Etter at jeg begynte å gi mme til natten sov Daniel lenger. Han får pupp, stell, pupp og deretter pappamelk som vi kaller det. Han sover da fra ca kl 22 til kl 6-7. Det gjør underverker for mitt humør og overskudd at han ikke trenger mat hver 3-4 time som han gjorde tidligere pga at han er mye sulten og vokser fort. Han sover roligere også med mme.

Back
Topp