når

Når som helst. Fikk beskjed om å koke vannet til å begynne med, men nå i senere tid har jeg fått beskjed om at det ikke er nødvendig. Jeg gir Gabriel vann nå som det er så varmt så han ikke tørker helt ut,. Vil ikke ha rosinbaby[:D][;)]

ja ok[:D]takk for fint svar da skal snuppa mi få litt vann er jo så varmt[:)]

Snuppa mi nekter å drikke vann enda..Hun spytter d ut faktisk..[>:] Så jeg har oppi en liten skje med NAN i,slik at hun kjenner litt av den melkesmaken da..[;)] Da først ville hun drikke..

ORIGINAL: Ju9ta

Snuppa mi nekter å drikke vann enda..Hun spytter d ut faktisk..[>:] Så jeg har oppi en liten skje med NAN i,slik at hun kjenner litt av den melkesmaken da..[;)] Da først ville hun drikke..

Hehe, hun vet hva hun vil ha[;)]. Gabriel er ikke noe fan av vann han heller, men siste trikset i boka mi er å la han få hele flaska selv, så ligger han der og biter i den. Får i seg litt da, faktisk mer enn om jeg gir ham[:D]

Mia er litt skeptisk til vannflaska, men etter en stund drikker hun selv...

Til meg sa de at det ikke var nødvendig å gi vann, for morsmelken slukker tørsten! Men jeg vil gjerne gi vann jeg, nå som det er så varmt..
Gir dere lunkent vann?

ORIGINAL: Citti

Til meg sa de at det ikke var nødvendig å gi vann, for morsmelken slukker tørsten! Men jeg vil gjerne gi vann jeg, nå som det er så varmt..
Gir dere lunkent vann?

Jeg har flasker med ferdigkokt vann, som jeg lager dagne før. Jeg gir da vannet romtemperert.

Ok. Da gir jeg han vann idag. Det er jo såååå vaaaarmt! Deilig!![:D]

ORIGINAL: Kavring1

har hørt at de som ammes ikke trenger vann...at morsmelk slokker tørsten

Signerer! [;)] Synes det er deilig å slippe å "styre" med det, jeg. [:)] Så lenge han er i god form ellers, og bleiene er våte, vet jeg at han får i seg nok. [;)]

Back
Topp