Når

lene89

Glad i forumet
Når er det normalt og få tilbake mensen etter fødsel?fødte for 8 uker siden og merket litt blod da jeg var på do i stad..

Fikk 7 uker etter her. Men det varierer mye fra pers til pers og om man ammer eller ikke.

Sniker fra april.. Her er snuppa 3 mnd og jeg har fortsatt ikke fått :)

<3 18.05.11 <3 16.04.13 <3

Veldig individuelt tror jeg. Forrige gang satt jeg inn spiral etter 3mnd, og hadde derfor ikke mens på flere år. Lillemann er 2 mnd nå, men absolutt ingen hast med å få mensen igjen her gitt :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Full ammer og synes å huske at det tok litt lenger enn 8 uker med storesøster..

Eg har heller ikkje fått :D krysser fingrene for at eg får satt inn spiral før den kommer :p

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Fikk den fem uker etter fødselen. Blødningsfri i to dager, såå kom mensen. Herlig.
Jeg Fullammer.

Har ikke fått den enda og lir forhåpentligvis orte noen mnd enda...
Tidligeste jeg har fått den tilbake etter tidligere fødsler er 8mnd, så håper blir noe slikt denne gangen og...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ingenting her enda...lillebror er to måneder idag :) Men tror noe er på gang for kjenner igjen symptomene...så innen en uke tror jeg den er på plass her :) Kunne godt ha holdt seg borte en stund til men :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg fikk mensen tilbake 4 uker etter fødsel. Hadde denne såkalte renselsen i 3 uker, å uke nr 4 fikk jeg mensen igjen.
Men det er veldig forskjellig fra person til person.

De to første fikk jeg yilbake da jeg slutta å amme, 7 og 4 mnd. Med forrige fikk jeg vel den tilbake rundt 9 mnd etter fødsel, amma i 10 mnd. Tror den kom da pga mere fast føde og mindre amming. Satser på den holder seg borte like lenge denne gsngrn. Savner virkelig ikke mensen...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Fikk tilbake i dag, 9 uker etter ;)

Back
Topp