Når...

Var på Ul første gangen da jeg var 7 uker, men skal ikke til legen før til onsdag. Da er jeg 11 uker og skal få helsekort, ta blodprøver og sånt :)

Jeg var der for noe annet med en gang jeg fant det ut, så da tok hun en test for sikkerhets skyld med samme jeg var der :) Fikk time til første svangerskapskontroll når jeg er litt over 12 uker :)

Jeg var hos legen i dag for andre grunner. Og fikk beksjed om at aller første kontroll er ikke før jeg er over 11uker.

Skal på mandag:) men har vært innom med blødninger og sykemelding da, men på mandag er den første skikkelige timen:)

Jeg skal ha første lege time neste fredag 16. Da er jeg 8+1 uker <3

Ringte sist uke og fikk time i morra..med første ringte jeg med engang jeg testet positivt og bestilte time, nå harj eg ventet litt etter å ha mistet et par ganger veldig tidlig og en litt utti. 

Har vært på første ul i uke 7, så skal ha neste ul i uke 11 og første legetime i uke 12.

Uke 11 skal jeg til legen. Det var da det passet med barn og jobb.. ;)

Uke 11 skal jeg til legen. Det var da det passet med barn og jobb.. ;)

jeg hadde jo 0 peiling.. så ringte legekontoret og tenkte å bestille første timen om "noen uker", men de ville ha meg inn jo tidligere jo bedre... så 7+4.... var jeg hos legen... og 10+3 første time hos jordmor...

tenkte å bestille...til 2uker til...da er jeg 9uker på vei...

Har fått time 19 nov. Da er jeg nesten 9 uker:)

Uke 8+5 :) Var pga kvalmen, så da fyllte vi ut skjemaet samtidig :) Målte blodtrykk osv :)

Jeg var til blodprøve og fikk svangerskapskortet nå på onsdag, var 8+2 da.

Back
Topp