når

Grokka

Elsker forumet
Kan man kalde seg høygravid??

Var noen som skrev en plass at det var de siste 40 dagene.

jeg vet ikke jeg.. jeg tenker jo at jeg er høygravid nå... men var litt usikker!

ok da er jeg høygavid om 2 uke...
haha

Er vel ikke noe kult å være høygravid uansett vel????? [:D][:D] Assosierer det bare med ei vaggende og ganske så tjukk dame jeg..hihi [:D][:D]

hehe, er det sånn at jeg da mest sansynlig slipper unna den høygravid tiden det da eller blir jeg da høygravid tidligere enn andre?? hmm, hvordan regner dem ut dette da??

-4 uker = 1 mnd
5-9 uker = 2 mnd
10-13 uker = 3 mnd
14-18 uker = 4 mnd
19-22 uker = 5 mnd
23-27 uker = 6 mnd
28-32 uker = 7 mnd
33-36 uker = 8 mnd
37-40 uker = 9 mnd

40Dager igjen til termin = høygravid...

ORIGINAL: BlåBobler

Tror det er når du har 40 dager igjen..... Eller...... ? [8|]

TREEEGA!!!!! Det har vi da kommet fram til for leeeeenge siden!!!!!  [8|][:D][:D]

Tro jeg har 42 dager igjen til termin, så da har jeg to dager å gå på før jeg er høygravid, hihi[:)]
Her vokser magen mye om dagen gitt, føler meg litt "sprenkt".

ORIGINAL: Nikki!

40 dager til termin da er man høygravid=)

Eeeeeenda treeeeegere [8|][:D][:D]

ORIGINAL: fruluna

ORIGINAL: BlåBobler

Tror det er når du har 40 dager igjen..... Eller...... ? [8|]

TREEEGA!!!!! Det har vi da kommet fram til for leeeeenge siden!!!!!  [8|][:D][:D]

Hei, hei!!! [:@] Ikke noe klaging her!!!! [:@] Lapper jeg te' dæ!! [8D] [:D]

Er vel ikke noe kult å være høygravid uansett vel????? Assosierer det bare med ei vaggende og ganske så tjukk dame jeg..hihi

Akkurat sånn som jeg føler meg det................ [&:]

Er vel ikke noe kult å være høygravid uansett vel????? [:D][:D] Assosierer det bare med ei vaggende og ganske så tjukk dame jeg..hihi [:D][:D]

så bra sagt fruluna. da føler jeg meg ganske kraftig høygravid allerede

Back
Topp