Når...

Legger han mellom 19 og 20[;)] I dag la jeg han rett før 19, pga rød rundt øya...og da mååå jeg kjappe meg ellers er han overtrøtt!!![8D]

Ho legger seg til ca kl 19 hver kveld og sover til mellom 5 og 7.

Rundt halv sju er de i seng. Litt opp og ned når de sovner da [:D]

Rundt 19.30..
Litt vanskelig å legge 3stk på en gang så da er Mats den siste i seng foreløbig[:)]

Kl. 20 [:)]

Mellom 18.30 og 20.00.

Alt fra 20.30 til 22. Pleier alltid å være sovnet seinest 22. Men har ingen spesiell rutine på dette enda[:)]

Legger henne i 19-20 tiden.

ORIGINAL: Nåssåbjønn

Akkurat når det passer oss og han[;)] Nå er han faktisk lagt, og halvsover[:D] Men har en sterk følelse at han våkner igjen om litt[8|] Han føler nok på seg at mammaen er trøtt og vil helst ligge å slappe av på sofaen til norske talenter og kvikk lunsj sjokolade[:-]

Samme her.

Legger han vel oftest mellom halv ni og halv ti, men er ikke alltid han sovner med en gang. Han plages med magen på kveldstid. [>:]

mellom 20 og 21.30 en gang. når han er trøtt og det kommer an på hvordan han sover om dagen[:)]

Han har selv laget seg veldig fine rutiner her, noe jeg er veldig glad for![:D][:D] Han sover en liten dupp rundt kl 19, våkner igjen etter en halvtimes tid. Da setter vi på pysj og tøyser litt. Lar han leke littegranne, så får han flaske rundt kl 20.30 og sover kl 21

Alt fra 19 til 23, alt ettersom hvordan dagen har vært og hvor trøtt han er [:-]

Blir litt stresset når jeg ser at dere har så kontroll på leggingen!
Vi er jo helt på jordet enda, og har null rutine.. [:-]

ORIGINAL: icebaby

Akkurat lagt henne..

Er i seng mellom 18.30 og 19 hver dag [:)]

samme her [:D]

Alltid kl 21.00, han har liksom laget seg selv en rutine og da følger vi den. Men etterhvert så blir det nok tidligre[:)]

Back
Topp