Når?

¤ Martini ¤

Gift med forumet
Når skal dere fortelle at dere er gravide?
Vi har bare fortalt det til min gravide venninne, min søster og en bestevenn [:-]
Men, vi sier ikke noe til foreldre føre vi har hørt hjerte slå, og de andre får vite det fra uke 12 :) (de andre vil da si resten av familie + venner og bekjente)

Nå har jeg akurat testa, så det er jo kun dere og min mann som vet noe enn så lenge..
men ellers tror jeg at jeg drøyer med å fortelle det til min søsken noen uker til.. har hatt både ma og sa, så er greit å vente litt.

så det blir vel den berømte 12 ukers-fortell-til-alle [:D][:D][:D]

Vil prøve å holde hemmeligheten til uke 12, eneste eg har sagt det til er en venninne[:)] 

Bestevennida får nok vite det først, siden jeg va den første ho sa det til når hun blei gravid.. Så hun får nok vite det ganske så snart[:)] Sambo har lyst å vente til vi har vert på ul så vi kan vise frem bilda mens vi sier det til foreldre å andre venner.. men synes det blir litt for lenge å vente, så må nok megle litt med han, slik vi kan si det rundt uke 12[:)]

Jeg har fortalt det til bestevenninna mi, og sambo vet det jo såklart. Ellers håper jeg at vi kan holde det hemmelig til slutten av mai, da er jeg passert de magiske 12 ukene![;)]
Har tenkt på hvordan mine foreldre skal få vite det, og har kommet frem til at jeg skal kjøpe en body, skrive et pent lite kort fra spiren og gi dem![8D]

vi har sagt det til 2 vennepar, en nabo, og foreldrene våre:) når jeg gikk gravid med odin visste alle det i uke 8 :D

Jeg fortalte det med en gang sist jeg var gravid, men det endte i SA.. Så denne gangen får ingen vite det før det har gått 12 uker.

Foreldrene våre og søsknene våre får vite det, men alle andre skal vi ikke fortelle noe til før jeg får mage :)

Har sagt det til noen[:)] Inkludert mine foreldre, går det galt,så har man den støtten også[:)]

Her vet et par venninner det, svigersøss, og det ene besteforeldreparet [;)] Og sjefen og "lillesjefen" min [;)]
Mamma og de kommer ikke til å klare å holde det hemmelig.

Blir offesielt etter uke 12.

mamma, svigers, bestevenninne og nabo vet det..., ellers hemmelig til etter UL i uke 12...gikk galt sisst, og da var det kjeept at så mange visste det......, hvertfal når dem ikke visste jeg hadde missta så spurte dem hvordan det gikk med babyen osv...uff, ikke morro.....

Back
Topp