Når vokser vi mest??

S-mamma

Gift med forumet
Syns magen har blitt så stor i det siste, så kanskje det er rundt uke 20? :P

Ellers sier mannen min at rompa er blitt litt større, huff :P

Jeg har gått fra og ikke ha noe mage til og få litt mage nå og det har skjedd siste uka! Jeg er i uke 20 nå så kan stemme :)

Magen min har også vokst plutselig og masse de siste par ukene. 20+5 i dag. Det er helt sprøtt, synes jeg, hvor fort det går!

No komme putsli kiloane og!;) Har lagt på meg omtrent alt av vektøkningo di siste to vekene. :O Men me får tru da stabelisere seg litt ettekvart;) ;)

Syntes også rundt uke 20. Da var plutselig klær for små. Bukse smekken gikk ikke igjen og gliselåsen på hettagensern gikk nesten ikke igjen. Men syntes jeg er liten mage i forhold til andre...

Turte nesten ikke se innom denne tråden hehe

Syntes ikke magen vokste noe særlig før rundt uke 24, er uke 32+5 nå å plutselig kjempe stor :) koselig å se at den vokser :p

Jeg har hatt stor mage i lang tid allerede. Endelig kjenner jeg spark også! Første ordentlige sparket kjente jeg sist lørdag, da var jeg 18 uker. Så kjente jeg det igjen idag, 19 uker :) Har ikke brukt egne bukser siden jeg var 8 uker.. :)

Hatt stor mage en stund men merker den har vokst mye den siste uka nå. Er 20 uker nå :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er 19 uker nå og har ganske liten magen enda. Kunne fint sjult graviditeten nå. Håper magen begynner å vokse litt snart :) visst ikke blir jeg bekymret.. Har enda ikke gått opp noe i vekt heller.

Straks 22 uker nå, og magen buler mer og mer. Neste uke når jeg begynner å jobbe vil den nok ikke være til å skjule, men for en uke siden på intervjuet vistes den ikke. I alle fall kunne den skjules med en topp som hadde litt løst stoff foran.

Hos meg har den vokst mye fra uke 20 til uke 23 som jeg er i nå. Er også først i disse uker jeg har begynt å legge på meg.

Jeg er allerede større nå enn da jeg fikk storesøster i uke 34+4

Back
Topp