TR har pleid å dukke opp hos meg natt/morgen, men i dag kom hun på besøk rundt kl 12. Blir cd1 i dag eller i morgen da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ja, mest sannsynlig blir ikm i uke 4Jeg pleier å regne CD1 fra dagen TR kommer, så jeg hadde sagt idag
Jeg er også CD1 i dag btw, så kanskje vi da ses i en IKM gruppe, har du IKM i uke 4?
Jeg oppretter nok ikke gruppa denne gang da ikm dagen min faller på søndagen og er så fort gjort å bikke over i uke 5Ikke sant, ser denJa, mest sannsynlig blir ikm i uke 4Jeg oppretter nok ikke gruppa denne gang da ikm dagen min faller på søndagen og er så fort gjort å bikke over i uke 5
Jeg håper noen andre gjør det, siden jeg starter i ny jobb i januar og egentlig har nok å se til. Men mulig jeg oppretter om jeg blir for utålmodig
Bikker selv mellom søndag / mandag neste ikm! Men blir nok mest sannsynlig uke 5 for min del - av erfaringJa, mest sannsynlig blir ikm i uke 4Jeg oppretter nok ikke gruppa denne gang da ikm dagen min faller på søndagen og er så fort gjort å bikke over i uke 5

Lykke til i ny jobb da!Ikke sant, ser denJeg håper noen andre gjør det, siden jeg starter i ny jobb i januar og egentlig har nok å se til. Men mulig jeg oppretter om jeg blir for utålmodig
![]()