Når venstre sida av kroppen "sovnar"

Lykketroll m/2gutar

Forumet er livet
Låg i senga i dag.. våken...
Plutselig "sovna" heile den venstre sida av kroppen min..
syns det var så rart, for det var ingenting i klem eller noke, berre låg heilt vanlig i senga...
kom meg nesten ikkje opp av senga når minsten våkna, for det var så vanskelig å gå når halve kroppen "sov"...

er det ikkje noke med hjertet eller sånn når sånne ting skjer?
andre ting?

syns det var såå ekkelt..!

Hele venstre side?
Ikke hjertet, men hjerneslag..

ORIGINAL: Ancita

Hele venstre side?
Ikke hjertet, men hjerneslag..

Ja, heile... [&:]

Men nå er det helt over?
Men hadde det vært hjerneslag, så skal man vel egentlig ikke klare å gå om halve kroppen blir lammet, altså da går det ikke over med en gang?
Ville ringt legen jeg å hørt, så du er sikker på at det ikke er noe alvorlig.
Greit å våkne opp med en fot eller arm som sover, men hele kroppen synes jeg hørtes skummelt ut...

ORIGINAL: Ancita

Men nå er det helt over?
Men hadde det vært hjerneslag, så skal man vel egentlig ikke klare å gå om halve kroppen blir lammet, altså da går det ikke over med en gang?
Ville ringt legen jeg å hørt, så du er sikker på at det ikke er noe alvorlig.
Greit å våkne opp med en fot eller arm som sover, men hele kroppen synes jeg hørtes skummelt ut...

Ja, no er det vekke! [:)]
syns berre det var ein ekkel opplevelse..
Skal til legen i morgo da.. helde det å nevne det da?

var det eg syns og, at det virkar skummelt...
har aldri opplevd noke sånt før..

Kan de ha vært et drypp? Altså et forbigående hjerneslag. Ville absolutt nevnt det for legen

ORIGINAL: Jane2

Kan de ha vært et drypp? Altså et forbigående hjerneslag. Ville absolutt nevnt det for legen

eg håpar no for all del ikkje at det var noke sånt..!
Men skal nevne det for legen [:)]

Bare for å skremme deg skikkelig. Et lite drypp kan være forvarsel på et slag. Noe man faktisk kan få i ung alder også. Om det var sånn at du våknet og var helt fin, for så å kjenne at halve kroppen ble lamma (mener du da, øye, leppe, arm og fot) etter at du våkna....ja da må du nesten ringe nå.

ORIGINAL: karaoke

Bare for å skremme deg skikkelig. Et lite drypp kan være forvarsel på et slag. Noe man faktisk kan få i ung alder også. Om det var sånn at du våknet og var helt fin, for så å kjenne at halve kroppen ble lamma (mener du da, øye, leppe, arm og fot) etter at du våkna....ja da må du nesten ringe nå.

var heilt fin når eg våkna..
men så blei halve kroppen heilt rar, som når foten sovnar..
Men nei, ikkje hove.. berre fra halsen og ned..

skummelt[&:]
hadde ring legen asap uansett eg
så ring du

Back
Topp