Når var eggløsning?

Lurepus

Gift med forumet
VIP
Himmelbarn
Desemberskattene 2014
Desemberskatter 2016
Januar 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Vi la inn aksjer bare en gang denne syklusen og det var 8. april, fikk deretter positiv el-test 9., 10., og på morgenen 11. april. Sluttet å teste etter el da siden jeg tenkte at sjansen for å bli gravid var veldig liten uansett.. Angrer nå :p Når er det mest sannsynlig at eggløsning har vært da? Forholder meg til menstermin enda, men vet jo at jeg er litt kortere på vei så hadde vært morro å hatt en liten anelse :p

Kan vel ha vært så sent som 15., sædcellene kan vel leve opptil en uke inni deg mener jeg, men jeg ville gjettet 12. eller 13. med tanke på positive tester:)

Gratulerer :D

Jeg vet at det var den dagen for vi var på hytta med svigers og delte rom med datteren vår og da ble det lite på oss ;) så når vi kom hjem og la inn aksjer den 30. Så dro mannen vekk dagen etter så da skjedde det den ene dagen.. var sikker på det ikke gikk fordi de forje mnd har vi hatt annen hver dag nesten hele mnd...

Kan vel ha vært så sent som 15., sædcellene kan vel leve opptil en uke inni deg mener jeg, men jeg ville gjettet 12. eller 13. med tanke på positive tester:)

Gratulerer :D
Utrolig fascinerende at de lever så lenge o_O Vi var temmelig sjokkerte da det faktisk klaffet denne måneden :p

Utrolig fascinerende at de lever så lenge o_O Vi var temmelig sjokkerte da det faktisk klaffet denne måneden :p

Noen steder står det 5 og andre steder 7 har jeg sett, men de har jo tydeligvis levd noen dager da;) sprøtt at de lever såpass lenge ja:) hehe

Skjønner godt du er sjokkert da ja, men gøy da:D
Her tror jeg at jeg ble gravid dagen etter EL, men ikke godt å si. Hadde sex 3 dager før EL og dagen etter.

Noen steder står det 5 og andre steder 7 har jeg sett, men de har jo tydeligvis levd noen dager da;) sprøtt at de lever såpass lenge ja:) hehe

Skjønner godt du er sjokkert da ja, men gøy da:D
Her tror jeg at jeg ble gravid dagen etter EL, men ikke godt å si. Hadde sex 3 dager før EL og dagen etter.
Gode forhold tydeligvis :hilarious: Veldig gøy :) Da var dere hvertfall godt sikra å treffe eggløsning :D Hadde dere nettopp begynt å prøve? Ser du har en ganske liten en fra før, kjekt med to tette :D

Gode forhold tydeligvis :hilarious: Veldig gøy :) Da var dere hvertfall godt sikra å treffe eggløsning :D Hadde dere nettopp begynt å prøve? Ser du har en ganske liten en fra før, kjekt med to tette :D

Skjer vel ofte når man minst venter det;) hehe

Var vel først syklus som vi prøvde ordentlig etter fødsel, så gikk veldig raskt. Med frøkna brukte vi 1,5 år...
Blir veldig gøy med to tette, hun blir 9 mnd i morgen, så ca 16 mnd mellom:)

Skjer vel ofte når man minst venter det;) hehe

Var vel først syklus som vi prøvde ordentlig etter fødsel, så gikk veldig raskt. Med frøkna brukte vi 1,5 år...
Blir veldig gøy med to tette, hun blir 9 mnd i morgen, så ca 16 mnd mellom:)
Hehe, ja, er vel ofte sånn :p

Så fint at det gikk så raskt denne gangen da! :) De vil nok få mye glede av hverandre! :D To tette har alltid vært planen her og, men ble såpass som to år mellom :) Men syns det er helt greit! :) Håper bare denne spiren sitter helt frem til termin :)

Back
Topp