Når var du oppe i natt?

Phis

Gift med forumet
Februarlykke 2022❄️
Junibollene 2023
Måtte bare lage en tråd for å se at vi forhåpentligvis er mange i samme situasjon.
Er såå sliten av å ikke ha hatt en eneste natt med sammenhengende søvn på noe som føles en evighet. Om det er tissing, halsbrann, snuing, pusting, etc.

Så: del gjerne!

I natt tipper jeg at jeg sovnet rundt halv to. Tisset kl 3 og halv 7 og i mellom der våknet jeg ørten ganger ifbm snuing, pusting, etc. Vanskelig å vite alltid hvorfor jeg våkner. Trekke frem noe positivt: har bare hatt halsbrann én gang i natt:gen014

Våken til rundt 4 i natt, oppe halv 8. Da var jeg skikkelig lei av de kjedelige og utmattende drømmene dine. Våknet helt svett og magen stein hard har kynnere. Jeg er førstegangs og i permisjon nå med all tid i verden til å slappe av. Men det er jo ikke mulig :hilarious:

Våken til rundt 4 i natt, oppe halv 8. Da var jeg skikkelig lei av de kjedelige og utmattende drømmene dine. Våknet helt svett og magen stein hard har kynnere. Jeg er førstegangs og i permisjon nå med all tid i verden til å slappe av. Men det er jo ikke mulig :hilarious:

Kjedelig at drømmene mine er kjedelige:hilarious::hilarious:

La meg rundt 23.00 og tror jeg sovna ca 02.00, var på do tre ganger før jeg sovna. Var oppe en gang rundt 03.30 på do igjen. Tok da en gaviscon i tillegg. Var våken en gang mellom dette og neste dobesøk, skulle sikkert snu meg. På do igjen klokken 05.30. Våkna på ny når mannen gikk klokken 06.30 og stod opp 08.00. Kan umulig tro at søvnen blir dårligere når mini kommer :hilarious::hungover:

Tror jeg var oppe 3 eller 4 ganger :bored: I tillegg brukte jeg lang tid på å sovne hver gang. Må ta gaviscon hver gang jeg våkner for det brenner i svelget. Tok en liten blund på sofaen her i stad da, det hjelper :)

Blir nesten deppa når jeg er oppe og kommer meg på badet og ser at det fortsatt er maaaange timer før det er på tide å stå opp…

Tror jeg var oppe 3 eller 4 ganger :bored: I tillegg brukte jeg lang tid på å sovne hver gang. Må ta gaviscon hver gang jeg våkner for det brenner i svelget. Tok en liten blund på sofaen her i stad da, det hjelper :)

Blir nesten deppa når jeg er oppe og kommer meg på badet og ser at det fortsatt er maaaange timer før det er på tide å stå opp…

Åå, eg hadde samne følelse på første dobesøk. Følte liksom eg hadde sovet litt og tenkte det måtte være tidlig på morgenen og at det kanskje ble med det ene dobesøket! Og så bare så eg at klokken var 3...

Oppe på do x3. Våknet og sett på klokka minst en gang i timen. Stod opp 05.30. Er et mareritt å snu seg i senga og samboer snorker noe helt forferdelig for tiden. Vurderer å flytte ut noen dager bare for å få fred fra snorkingen.

Hadde i tillegg en rar drøm om bæsjebleier med lekkasjer i alle ender. Ble mye helskift i drømmen for å si det sånn :hilarious:

La meg ca. 23. Måtte opp en tur for å ta gaviscon. La meg igjen. Brukte litt tid på å sovne. Våknet rundt 02 for å gå på do. Våknet 04.50 av 2-åringen og la meg inne hos ham. Sto opp kl. 06 sammen med 2-åringen.

La meg litt over kl 00
Sovnet kl 01.30ish
Våknet av 9åringen som hadde drømt og kom inn
Våknet en gang til for å tisse
Våknet 2 ganger til for å snu meg
Våknet 06.50 og sto opp

gjesp. Kroppen forbereder oss til nattamming og sånt..

Aldri sovet så mye og godt som under svangerskapet her. Oppe en gang på natten for å tisse eneste. Ellers ingen halsbrann eller plaget med kynnere. Magen stor som fy. Men verre og verre plaget med bekkenet men de smertene blir bedre av å ligge i sengen. Så, jeg har aldri sovet så mye og så godt noen gang :hilarious: jeg er vel veldig heldig der!

Sovna ikke før 3 tiden, oppe å tissa sikkert 3-4 ganger før jeg sovna, våkna 04:30 av at jeg måtte snu meg, merka da at jeg måtte tisse, våknet av pus 05:15, så av mannen som dro 7, prøvde å sove mer men orka ikke mer kl 9 da hofta gjorde vondt, pulsen slo som crazy, hadde halsbrann og måtte tisse igjen…
Skjønner egentlig ikke at man kan klare seg på så lite søvn

Sovner vanligvis greit på kvelden (og legger meg alltid tidlig), men må alltid opp og tisse i 00-01 tiden. I natt ble jeg liggende våken 3+ timer etter dette, pga mye aktivitet i magen, dårlig liggestilling, osv. Holdt på å sovne etter et par timer, men da begynte samboer faktisk å snorke og irritasjonen holdt meg våken i minst én time til :rolleyes:

Lå og holdt på å sovne på sofaen, så la meg i senga ca 23.00, fikk ikke sove før ca 03.00, måtte opp og tisse og ta noe for halsbrann først. Sov til 06.15 da sambo og storebror måtte opp, hjalp de ut av huset. La meg litt til, men bruker tid på å sovne ja... Blir noen smådupper her og der gjennom dagane

La meg 22:30 og sov til halv 12. sovnet ikke ordentlig før 4:30! Masse vonde kynnere og generelt vondt i magen- veldig mye halsbrann og urolig. Føles virkelig som det synger på siste verset dette! Men er jo noen uker igjen..:wtf:

Jeg har flyttet ut fra soverommet og inn i babyrommet (hvor vi har plassert en 120 seng så jeg og baby kan la mannen min sove etter han er ute. Mannen min jobber turnus og skal ofte opp kl 03.00 på natta og da vil vi forstyrre han minst mulig) Men halleluja om ikke dette er min redning før god nattesøvn nå! :angelic: Hører av og til snorkingen hans gjennom veggen og hadde blitt gal av å sove der :hilarious: (derfor jeg flyttet ut :yuck:) Men…oppe og på do 2-3ggr/natt men sovner som en sten rett etter jeg funnet stillingen igjen, og det er kun ligging på venstre side…så når jeg skal på do så har jeg så stiv og nummen venstre-hoft så kan nesten ikke gå…:hilarious: Klarer bare ikke å ligge på en annen måte? Føler meg nesten svimmel..har stor hotell-pute så de siste nettene har jeg faktisk avlastet litt gjennom å halv-sitte.
For et styr :hilarious: Alt medan mennene våres sover og snorker :hilarious::hilarious:

Jeg har flyttet ut fra soverommet og inn i babyrommet (hvor vi har plassert en 120 seng så jeg og baby kan la mannen min sove etter han er ute. Mannen min jobber turnus og skal ofte opp kl 03.00 på natta og da vil vi forstyrre han minst mulig) Men halleluja om ikke dette er min redning før god nattesøvn nå! :angelic: Hører av og til snorkingen hans gjennom veggen og hadde blitt gal av å sove der :hilarious: (derfor jeg flyttet ut :yuck:) Men…oppe og på do 2-3ggr/natt men sovner som en sten rett etter jeg funnet stillingen igjen, og det er kun ligging på venstre side…så når jeg skal på do så har jeg så stiv og nummen venstre-hoft så kan nesten ikke gå…:hilarious: Klarer bare ikke å ligge på en annen måte? Føler meg nesten svimmel..har stor hotell-pute så de siste nettene har jeg faktisk avlastet litt gjennom å halv-sitte.
For et styr :hilarious: Alt medan mennene våres sover og snorker :hilarious::hilarious:

Kjenner jeg misunner litt de som har eget barnerom og kan legge seg der når mannen snorker som verst:hilarious:. Samboer skal operere skjev neseskillevegg på fredag så har et lite håp om at snorkingen bedrer seg etter den operasjonen #krysserfingrene

Ser jeg er relativt heldig mtp søvn! Jeg er oppe en gang per natt for å gå på do. I natt slapp jeg unna siden jeg sovnet sent (snudd døgnrytmen litt i jula) og var på do en gang rundt 1 (altså før jeg sovnet for natten). Ellers våkner jeg ifb med at jeg snur meg, det kan være alt fra 2-20 ganger per natt, men våkner ikke skikkelig og sover igjen så snart hodet treffer andre siden av puten. Samme når jeg er på dotur :angelic:

Kjenner jeg misunner litt de som har eget barnerom og kan legge seg der når mannen snorker som verst:hilarious:. Samboer skal operere skjev neseskillevegg på fredag så har et lite håp om at snorkingen bedrer seg etter den operasjonen #krysserfingrene
Det er fantastisk med eget rom :hilarious: Jeg gjorde akkurat likt med storesøster siste tiden i svangerskapet :angelic: Håper det ordner seg med operasjonen :woot:

Måtte bare lage en tråd for å se at vi forhåpentligvis er mange i samme situasjon.
Er såå sliten av å ikke ha hatt en eneste natt med sammenhengende søvn på noe som føles en evighet. Om det er tissing, halsbrann, snuing, pusting, etc.

Så: del gjerne!

I natt tipper jeg at jeg sovnet rundt halv to. Tisset kl 3 og halv 7 og i mellom der våknet jeg ørten ganger ifbm snuing, pusting, etc. Vanskelig å vite alltid hvorfor jeg våkner. Trekke frem noe positivt: har bare hatt halsbrann én gang i natt:gen014
eg var opp 6 tiden da kom sønnen på 3 år og sa att har tisse i bleia og so stode vi opp og so sog på tv koste oss i lag

Back
Topp