Måtte bare lage en tråd for å se at vi forhåpentligvis er mange i samme situasjon.
Er såå sliten av å ikke ha hatt en eneste natt med sammenhengende søvn på noe som føles en evighet. Om det er tissing, halsbrann, snuing, pusting, etc.
Så: del gjerne!
I natt tipper jeg at jeg sovnet rundt halv to. Tisset kl 3 og halv 7 og i mellom der våknet jeg ørten ganger ifbm snuing, pusting, etc. Vanskelig å vite alltid hvorfor jeg våkner. Trekke frem noe positivt: har bare hatt halsbrann én gang i natt
Er såå sliten av å ikke ha hatt en eneste natt med sammenhengende søvn på noe som føles en evighet. Om det er tissing, halsbrann, snuing, pusting, etc.
Så: del gjerne!
I natt tipper jeg at jeg sovnet rundt halv to. Tisset kl 3 og halv 7 og i mellom der våknet jeg ørten ganger ifbm snuing, pusting, etc. Vanskelig å vite alltid hvorfor jeg våkner. Trekke frem noe positivt: har bare hatt halsbrann én gang i natt

I tillegg brukte jeg lang tid på å sovne hver gang. Må ta gaviscon hver gang jeg våkner for det brenner i svelget. Tok en liten blund på sofaen her i stad da, det hjelper 
Hører av og til snorkingen hans gjennom veggen og hadde blitt gal av å sove der
) Men…oppe og på do 2-3ggr/natt men sovner som en sten rett etter jeg funnet stillingen igjen, og det er kun ligging på venstre side…så når jeg skal på do så har jeg så stiv og nummen venstre-hoft så kan nesten ikke gå…