Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lillesiv
uke 37 men pga snakk om igangsetting
ORIGINAL: ibsensripsbusker
Det er en grunn til at et svangerskap er 40 uker og ikke 37,5. er så vidt ungen din er forbi grensen for å være prematur!!!
Du har vel valgt å bli gravid, så suck it up!!!!
Det er en grunn til at et svangerskap er 40 uker og ikke 37,5. er så vidt ungen din er forbi grensen for å være prematur!!!
ORIGINAL: Destiny85
Hva i all verden?
Man fremskynder da ikke fødsel ved å sjekke åpning!
Jeg ble sjekket flere ganger jeg når jeg var inne med småblødninger.
Når man blir gravid har man lov å bli lei! Jeg er pisslei selv jeg, etter å ha slitt med virusinfeksjoner som gjør at jeg hoster til jeg spyr siden august, nedpress, bekkenløsning i 13 uker og mega hodepine siden i desember!
Det er da ikke ensbetydende med at jeg ønsker ungen min vondt!!!
(Forøvrig kan jeg informere deg om at legen jeg var til på sist estimering ga meg klarsignal til å prøve modningsakupunktur og kjerringråd, fordi at småen er så stor at det beste er at fødselen starter av seg selv før termin! Så vi begge slipper igjennom en operasjon for å få han ut.)
He he, nei, selvfølgelig ikke! Er jo heller ikke bare åpning som blir sjekket når man ser på modning...
Uansett... Sånn jeg tenkte, var at man sjekker jo modning for en grunn.. Det er jo ikke bare for å vite vel?? Man risikerer vel ikke infeksjoner bare for å få vite??
Derfor konkluderte jeg(muligens feilaktig) med at ts ville et sted med å få sjekket modning.
Og jeg er fullstendig klar over at i noen tilfeller er det best å få barnet ut før termin, men det er ytterst få dette faktisk gjelder[;)]