Når vannet går

På Jysk har de tisselaken i div størrelser, hvis du skal ha det i senga anbefaler jeg å ha en sånn tynn madrassbeskytter/overmadrass over som også kan vaskes i maskin [emoji4] Da merker du ikke tisselakenet i det hele tatt [emoji6] Har sånn på alle sengene her i huset etter å ha kastet x antall madrasser av ymse grunner [emoji28]

Hørtes ikke godt ut nei, men har også hørt historier andre veien der vannet har gått veldig sent, og at det også var ekstremt smertefullt pga «trykket» av vannet.. Jeg tårer ikke å håpe på noen ting, bare at alt ender godt til slutt .. [emoji28]

Vet ikke om det var mer eller mindre vondt når vannet ikke var gått, men vet at det ikke tok lang tid fra de tok vannet til jeg måtte presse! Hadde ikke epidural, litt lystgass på slutten..

Sniker...

Her gikk vannet i senga midt på natta.
Det kom som en liten flod og selv om jeg hadde to kladder under lakenet ble fortsatt overmadrassen vår skikkelig våt :p
Det fortsatte å komme en god desiliter på hver rie utover i fødselsforløpet. Tok med en ny kladd som jeg satt på i bilen på vei til sykehuset.
Burde hatt tisselaken.

Sniker...

Her gikk vannet i senga midt på natta.
Det kom som en liten flod og selv om jeg hadde to kladder under lakenet ble fortsatt overmadrassen vår skikkelig våt :p
Det fortsatte å komme en god desiliter på hver rie utover i fødselsforløpet. Tok med en ny kladd som jeg satt på i bilen på vei til sykehuset.
Burde hatt tisselaken.

Takk for deling[emoji1][emoji1]

Back
Topp