Når vannet går i uke 17

En tråd i 'Vi som har mistet etter uke 12' startet av Baby⭐️, 15 Jun 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Toto Glad i forumet Marsboerne 20 18

En ny baby kan aldri erstatte den som døde,nei. Men jeg ser på det som et lillesøsken til han som ikke fikk leve [emoji170] kommer også til å fortelle om englebroren i himmelen,når den dag kommer. De små er allltid med oss,i hjertet [emoji72]

• Hjertelig Hjertelig x 1
  2. snippsnappsnuppa Gift med forumet Mailykke 2018 Himmelbarn *Aprilbaby 2018*

Jeg også. Det blir ikke "ny" baby, men det blir enda en-tredjemann, egentlig. Vi har vært åpne fra første stund med storebror her, han har snakka seg og lekt seg gjennom det som skjedde, mange bamser som er mamma og baby her. Av og til dør baby, av og til kommer legebamsen og fikser den ;)

3. Toto Glad i forumet Marsboerne 20 18

Åh, så rørende. Barn,altså [emoji173][emoji173]

4. Babystar Flørter med forumet

Minnelunden her er knøttliten og stappfull med små søte engler over alt. Men når vi var oppe så satte jeg opp ei lykt jeg hadde malt et stort blått hjerte på , " lillegutt 9/6-2017 savne deg lille engelen vår"
    du kan jo male på navnet eller ha navneplata på lykta ?

Hørtes ut som en god ide og ramme inn kortet dere fikk på sykehuset også. Tror jeg at jeg også vil gjøre når tattooen er tatt slil at det holder seg bedre. Men jeg må vente til tattooen er tatt så de får brukt orginal bilde når de skal ta fotavtrykket og eventuelt håndavtrykket også

Nei en ny baby vil aldri kunne erstatte min lille gutt [emoji170]

Men før vi kan starte prøve igjen må jeg jo bli kvitt all blødning :/ føler aldri det tar slutt. Er liksom bare ekstremt minimalt men ikke tørt ha oss til fordiom ennå :/ er der normalt at de skal vare så lenge ?

Legger med bilde av tegningen hvordan den ca vil bli [IMG]

5. snippsnappsnuppa Gift med forumet Mailykke 2018 Himmelbarn *Aprilbaby 2018*

Har tenkt på tatovering jeg og, men har lyst å ha navnene til ungene mine på håndleddet (på underarmen), så vil vente til jeg er ferdig med å få barn ;) fint å tegne sin egen! Mannen vurderer hånd- og fotavtrykk, har tenkt å ta bilde av dem så vi har dem et sted bortsett fra kortet, det falmer jo etterhvert dessverre.

Jeg har en sånn stein der som jeg har skrevet navn og fødselsdato/dødsdato på, men det går bort etterhvert...lurt å male. Tenkte jeg ville høre med kirkegården om det var ok å gjøre det sånn, eller om det er "ulovlig" sånn at vi risikerer at de fjerner det hvis vi bestiller et hjerte med navn og dato eller noe sånt. De hadde fjerna bamsene som stod der, både den vi satte ned og den mini hadde valgt ut, men det er kanskje fordi de blir litt ekle etterhvert. Han fikk med seg en bamse i eska si, sammen med et bittelite hjemmestrikka teppe og ei lita lue som skjulte hodeåpningen. Så sånn sett går det greit, jeg vet at han har den hos seg. Er masse engler og hjerter her også.

• Liker Liker x 1
  6. snippsnappsnuppa Gift med forumet Mailykke 2018 Himmelbarn *Aprilbaby 2018*

Ja, han har vært en fantastisk trøst oppi alt, selv om han bare er fire år. Unger har jo en naturlig fin måte å tilnærme seg sånne ting på. Her en dag vi kjørte forbi kirkegården pekte han og sa "der var den dødelsen til oldemor, og der ligger babyen min", han mente begravelsen da ;)

• Liker Liker x 1
  7. Babystar Flørter med forumet

Bare pass på å ikke ta for langt nede på håndleddet for da falmer det fort ig det er ikke så koselig [emoji6]

Forstår litt at vanlige bamser blir fjernet etter en liten stund fordi de blir jo ganske gjennomvåte og mindre fine og slikt etter en liten stund.
    Vi sendte også med litt forskjellig i kista [emoji170] noe fra meg, noe fra kjæresten og noe fra bonusdattara mi [emoji170][emoji173]️
    Ja greit å høre først slikt at de ikke kaster det rett etter du får det laget.

Men bilde.... laminer det først så holder det mye mye lengre [emoji6][emoji6][emoji1360]

8. snippsnappsnuppa Gift med forumet Mailykke 2018 Himmelbarn *Aprilbaby 2018*

Takk for tips! :)

• Liker Liker x 1
  9. thule Første møte med forumet

Dette er nesten nøyaktig det samme vi har opplevd. Vi var også i uke 17på ultralyd og fikk den grufulle beskjeden om at det ikke var mer fostervann og at vi derfor måtte sette i gang fødselen/abortere. Hjertet slo hele tiden. Legen virket på meg som svært kald/ ufølsom. Barnet var sterkt ønsket.
    Vi gikk lov til å tenke oss om og vi brukte flere dager og måtte ta den tunge avgjørelsen. Jeg var om ny ultralyd flere ganger for å dobbelt og trippelsjekke. Hjertet slo selvfølgelig hele tiden. Det endte med at vi til slutt gjorde som de sa da vi var redde for infeksjon i livmoren og ønsket jo å kunne få barn i fremtiden. Den mest grusomme uken jeg har opplevd var det og vi har selvfølgelig vært livredde for at dette skal skje igjen.

• Liker Liker x 1
  10. doublemay Forelsket i forumet

Sender mange gode klemmer <3

Kan virkelig ikke sette meg inn i hva dere går igjennom, men bøyer meg i støvet for at du deler historien deres med oss <3

• Liker Liker x 1
  11. Helt forferdelig!!! :(

Sender deg en god klem! ♥

• Liker Liker x 1
  12. Babystar Flørter med forumet

Kondolere [emoji173]️

13. Babystar Flørter med forumet

Da er jeg i uke 17 igjen [emoji27][emoji27][emoji27] kjennes på hele kroppen. Lite søvn, masse nerver, masse kvalme og mareritt om at ting skal gjenta seg [emoji27][emoji22][emoji22][emoji27][emoji27][emoji27]

• Hjertelig Hjertelig x 3
  14. Vbt Elsker forumet Marsboerne 20 18 Himmelbarn Februarbarna 2020

Stor klem, skjønner det er tøffe tider.
    Lykke til, og håper for dere

• Liker Liker x 1
  15. Babystar Flørter med forumet

Tusen takk [emoji173]️ holder alt kryssa for at ting skal gå godt denne gang

16. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 VIP Himmelbarn Septemberhjertene 2018 August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Lykke til.
    håper alt går fint denne gangen og at du får den oppfølgingen du har behov for

• Liker Liker x 1
  17. Babystar Flørter med forumet

De har vært ekstremt flinke til nå iallefall med oppfølging. Både legen, jordmor og sykehuset [emoji1360] håper de fortsetter slik

• Liker Liker x 1
  18. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 VIP Himmelbarn Septemberhjertene 2018 August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Så bra. Da satser vi på at det fortsetter sånn

• Liker Liker x 1
  19. Babystar Flørter med forumet

Ja jeg håper på det , for trenger ikke mer nerver enn jeg allerede har

20. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 VIP Himmelbarn Septemberhjertene 2018 August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Nei, det forstår jeg

Del denne siden