Når vannet ditt gikk...

Kom under en av de siste pressriene.. merka det bare ved at jeg kjente godt at det fløt lunka vann utover der nede..[8D]

Med nr 1 ble det tatt på sykehuset[:)]
Med nr 2 gikk vannet hjemme midt på dagen..kjente det begynte å renne så jeg kom meg på do[:D]

kjentes ut som jeg tisset meg ut, det rant og rant og raaaaant..........i bilen på vei til sykehuset...
med andreman tok de vannet 15min før hun var ute[8D]

Ble satt igang pg sf og da tok de vannet

Rimelig kjennbart kan man si! Varmt sivende vann litt som pø om pø, kommer aldri til å glemme den følelsen av å stå å tisse på meg...

Her var det ingen forhåndsvarsel...La meg på siden i senga for og si god natt til lillebroren min...lå ganske lenge og prata...Plutselig kjente jeg noe rart under skambeinet....Første som slo meg var at nå var ikke det hodet festet lenger (føltes nesten sånn) reiste meg opp og da kom det noen dråper....Men tenkte at det bare var at jeg skvettet litt...gikk på badet og skiftet truseinnlegg og når jeg kom ut i stua bare fossrant det sånn plutselig...

Holdt på og le meg ihjel for ble så paff....[:D] Rant masse hele tiden her....ingen pipling...Så ble en våt tur til sykehuset og rimelig våt fødsel [;)][:D]

det gikk midt på natta! jeg hadde akkurat sovna så kjente jeg det ble litt vått! jeg gikk på do og der kom det masse mer! forstatte å renne en stund! 42 timer etter var han ute

Sto på på knær over ryggen til fødesenga og pressa! Det kneppa og så sa det "SPLOSJ!"

ORIGINAL: Kraaka

..hvordan skjedde det? Jeg hadde nettopp kommet hjem fra siste legekontrollen, nøys og vips der gikk vannet, dette skjedde begge gangene.. Bare siste gang så gikk vannet på kvelden, men hadde vært på overtidskontroll hos legen..
Hostet som en gal og trodde jeg måtte på do,men jaggu gikk vannet da..
Å begge gangene har det skjedd på en onsdag etter å ha vært på legekontroll og begge ungene er født på en torsdag[:D]
Hvordan merket du det.. osv...  Trodde jeg måtte på do, å det begge gangene[:)]
Mitt ble tatt under fødsel første gangen og ved ks andre.. så om noen mnd så blir det kanskje på en annen måte.
Men hvordan var det for deg? Det var deilig når det skjedde for jeg var ganske så klar for å føde begge gangene, spes site siden jeg var på overtid[:)]

Jeg våkna i 3-tiden og måtte tisse og da bare rant det.. Trodde jo jeg tissa på meg og tenkte vel "great, jeg veier 100 kg og klarer så vidt å komme opp av senga, nå er jeg inkontinent også.." Skjønte etterhvert at det var vannet og ble helt i gladredd-sjokk! Midt i d kom mannen hjem med 2 kompiser og jeg måtte bare hoppe splashende inn på rommet og i mangel på noe annet la alt renne i Ludde-skinnet på gulvet til mannen fikk henta håndklær... Det fortsatte å "eksplodere" med jevne mellomrom, sykt så mye vann d var i den magen, husker lukta av fostervann enda.. [:'(]
Riene begynte neste kveld og hun er født litt over et døgn etter vannavgangen!

Hadde akkurat vært på dass å tissa. Og når jeg reiste meg opp, så "knakk" det der oppe- *splosj* også rant det nedover låra.

Jeg våkna av at det begynnte å sildre  i senga, spratt opp og løp på do. kom bare litt på lakenet heldigvis.

Lå i senga kl.09 på morgenen, kjente plutselig at "å, jeg må på do NÅ". I det jeg satte meg opp kjente jeg at jeg lekket litt, og jeg LØP ut på do mens det piplet ut væske.
Satte meg på do, og da kom det mer - uten at det kjentes ut som om jeg tisset. [;)]
Var relativt sikker på at det var vannet som gikk - tok på meg bind, fortsatte å lekke, og var på 3. bindet da jeg var til kontroll på føden fire timer senere.
Jr. ble født 00.30 samme natt. [:)]

Første gangen kom det bare en liten skvett i trusa kl. halv 10 på kvelden. Ble lyse rosa skvetter etterhvert og kl 02.00 begynte riene. 64 timer senere var gutten ute[&:].
Andre gangen begynte riene på natten og etter rier i ca 8 timer begynte jeg å lekke litt og litt. Ble blodtilblandet etterhvert. 21 timer senere var gutt nr 2 ute[:D].
Er spent på nestemann[:D]

Vannet mitt gikk rett før pressriene begynte om jeg husker riktig. Jordmoren hadde ihvertfall tenkt å ta det men skulle bare ut å hente noe først, da hun var ute sa det splosh!.. midt under en ri.

Med førstemann kom både slimproppen og vatnet heime i do. Var faktisk ikkje sikker på om det var vannavgang. Så skjedde det ikkje meir, før eg blei sett i gang tre dagar etter. Men minsta tok eg ks,så ingen vannavgang då. 

første gangen våkna jeg av at vannet gikk, det var sinnsykt mye vann og, var liksom som om omtrent alt gikk på i gang, husker jeg snudde litt på meg og det bare fortsatte å renne kraftig..... følte det aldri skulle stoppe [:)]

andre gangen satt vi og så på tv, jeg var på do, og når jeg kom inn i stua og satte meg i sofaen igjen, så var det akkurat som om jeg tissa litt på meg.. gikk inn på do igjen, og da kom det litt mer vann.. inn igjen i stua og det fortsatte å gå litt etter litt.. [:D]

ORIGINAL: Lissyjane

Meg: Jeg må tisse
JM: Ja du må vente litt
Meg: Nei jeg må tisse NÅ!
JM: Ja men du må bare vente til jeg (fikk ikke med meg resten)
Meg: MÅ jeg pisse på meg foran min mor?
Mamma: Ja men Melissa,det gjør ingenting.
Meg: Jo det gjør det for faen,det er YDMYKENDE!
JM: Sånn,jeg skal hente et bekken til deg.
Meg:JEG VIL IKKE HA ET BEKKEN,JEG VIL PÅ DOOOOOOOOOOOOOOO!
JM: Jeg tror det er vannet ditt. Ikke knip igjen.
Meg: Så fett... Nå pisser jeg på meg foran min egen mor. Dette er jo ikke ydmykende i det hele tatt[:-]
JM: Det er vannet ditt og det ser helt fint ut.
Mamma: *ler* Du er den eneste jeg kjenner som er så sta at du kan holde igjen vannet[:D]

[:-]

Jeg lo så jeg grein av denne.[:D]

Jeg vet ikke hvordan det er når vannet går det har blitt gjort for meg begge gangene. kanskje går det denne gangen

Vannet ble tatt når jeg hadde 7 cm ! [:)] Håper å få oppleve at vannet går av seg selv neste gang ! [8D]

Jeg lå i sykesenga, med en stor heklenål i musa.[8D]

Kom ikke så mye da hodet "stanget" for. Meste av vannet fosset ut når babyn kom[;)]

Første gangen satt jeg i tlf meg en kamerat. Kjente bare at det begynnte å renne nedover. Hadde akkurat vert på julefrokost. Ringte til svigermor som fortsatt var i besøk og fortalte at vennet hadde gått.

Svigermor: har vannet gått?? Jeg kan ikke gjøre noe med det, må ringe rørlegger da[&:]
Alle som satt rundt hun skjønte jo hva som skjedde[;)]

Andre gangen hadde jeg akkurat lagt med, og hørte en slags knekke/bloppe lyd. Reiste meg fort ut av sengen og da bare rant det ut! Sprang inn til sambo med håndkle mellom beina, litt stressa[:)]

Back
Topp