Når våkner gullene våre?

Naboen lufter sin hund klokken seks, passer på å smelle godt i døra (bor i rekkehus) og plystrer på hunden og vekker dermed min datter HVER dag klokken 06.00. Takker og bukker, slik er det å bo i borettslag... :D Nå er det rett å slett blitt rutine...
 
Etter at hun sluttet og spise om natten, våkner hun for mat 06-06.30, så sovner hun igjen og sover til 07.30-08 :)

Da våkner storesøster også som regel, så det passer greit :)
 
Mellom 8 og 9 er det morgen her i huset, og det er helt greit :) Men han har begynt å våkne midt på natten for mat for tiden.. vet ikke helt hva jeg syns om det, da han skjemte oss bort ved å sove natta igjennom fra han var 4 uker :p 
 
Sover hele natten fram til klokken 8-9, så er det opp i 2 timer for grøt og nan og litt lek, så er det å sove i 2-3 timer igjen. Har i tillegg en liten lur midt på dagen på 30 min-1 time ca.
 
Her står vi opp mellom 06.30 og 07.00. Jenta vår sover fra litt over 19, så vi skal ikke klage :) Trikset er bare å prøve å legge seg i rett tid selv, noe som har vist seg å være veldig vanskelig :p
 
Han våknet rundt 0730, men vi står ikke opp før 08-0830, kommer an på storebroren.
 
Luksus dere har det da. Her er det opp mellom 05.30 og 06.15 uansett.. legge hernne ca 20.00
 
Back
Topp