Når våkner de små?

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Fra nyfødt til ca 8 mnd gammel var det morgen mellom 9 og 10, men plutselig for to uker siden begynte hun å våkne mellom 6 og 6.30. Gjesp! Når er det morgen hos dere?
 
Alt mellom 5.30 og 7.30. Som oftest 7 når det blir liv i huset. Vært sånn siden i august egentlig.
 
Samme her, bare at før ble hun vekket når storebror kom i 7/8-tida, og nå vekker hun han i 6-tida :p klarer å drøye tiden i senga til 7 med pupp til henne og ipad til storebror ;)
 
Som regel våkner han mellom tolv og fire og vil ha melk, og så våkner han cirka klokken kvart over åtte på morningen. Sovetid er uregelmessig. :)
 
Han har gradvis våknet tidligere og tidligere. Det tidligste han har våknet uten at jeg har klart å få han til å sove igjen er 0445. Hadde en periode der dagen startet rundt 0500.
Heldigvis har det bedret seg litt, så nå våkner han i 06/0630. Vi ligger å koser og ser litt på drømmehagen på ipaden frem til ca.07, da drar pappan på jobb.
 
Hun våkner alt mellom kl syv og kl halv ni på morgenen :) Slik har det vært mer eller mindre siden hun var nyfødt.
 
Tidligere kunne vi sovne igjen hvis han våknet i 6 tida.. Men nå våkner han mellom 05.00 - 06.30, og vil ikke sove igjen :p men vi ligger i senga til nærmere 7 ;-)
 
05.50, stort sett hver dag! Han har blitt vekket av storesøstrene på den tiden bestandig, og nå er han blitt vekkerklokke:p
 
Vanligvis rundt sju, men de siste dagene har det vært nærmere seks. Gjesp.... Håper han ikke blir som storesøster som våknet ved femtiden i et helt år (fra 6 mdr til 1,5 år), i en kort periode våknet hun kl 04 også. Vt ikke om jeg ville overlevd det en gang til. :p
 
Alt fra klokka 5 til 8:) Kommer an på om broren vekker henne eller ei...
 
0550 her og! Hver dag: har nok vent seg til det fordi det er da pappaens klokke ringer.
 
Mellom 06.00-06.45.. Alltid vært sånn. Han prøver seg også ved 05.30, men det er uaktuelt :p Skulle virkelig ønske han klarte å sove til 07.30 :p
 
Skulle ønske jeg kunne skrive kl 07:30, men han her har våknet mellom kl 05:30-06:00 siden han var 3 mnd gammel. Tydeligvis en morgenfugl dette:)
 
05:45-06.00 Gjeeesp :p
 
Her starter morgenen 8-8:30 :)
 
Starter som oftest en gang mellom 6 og 7 :) (han sovner som oftest mellom 18-19 for natten) kunne gjerne tenkt meg å sove lenger, men får lang kveld for oss selv da og det er mer verdt med tanke på den ellers så dyrebare kjærestetiden <3
 
Back
Topp