Når ultralyd?

Trallemor

Glad i forumet
Dere som har tenkt å ta ultralyd før den ordinære, når tenker dere å ta?
Forrige svangerskap tok jeg ul når jeg var rett over 8 uker. Var usikker på hvor langt jeg var på vei ettersom jeg akkurat hadde sluttet på p.piller. Var utrolig herlig og betryggende å se et hjerte som banket!

Denne gangen har jeg tenkt å ta når jeg er neste 12 uker. Har bestilt på Volvat 2 oktober. Det er like før sønnen vår har bursdag, og vi har tenkt å fortelle det til hele familien i form ved å gi gutten vår en "Jeg skal bli storebor" t-skjorte [:)] Og da er det kjekt og også vise noen ul bilder og vite at alt er bra [:)] Gleder meg!

Ja tenkte det var en fin og artig måte å fortelle det på [:)] Og da er jo hele familien samlet og alle får vite det samtidig. Nå er utfordringen at jeg klarer å holde det for meg selv så lenge da. Men det må jeg! Forteller det til mine nærmeste venner, for må jo ha noen å snakke om det med [:)] Og de vet jeg ikke sier noe videre, så det går fint [:D]

ej venta på time i posten..for legen min på gyn he ferie til mnd skifte og da sku ho sende mej time i posten....så ej blir vel mellom 8-10 veke før ej fe ul......[:)]hadde håpt å få før sia ej føle at det er noke gale og at ej ikkje he symptom....og at ej var så ellllllllllendig sist.....

Jeg skal til legen i uke 9 og håper å få time så fort som mulig etter det.

Jeg skal den dagen jeg er åtte uker, aøtså om en uke [:D]
Har lyst til å få en til når jeg er tolv uker også, så skal snakke med jordmor/lege om det.

Jeg skal når jeg er 8 + 5

Jeg skal i uke 10, det var umulig å få en tidligere time på Volvat. Så det er "kun" 3 uker til! Men jeg føler babyen min allerede har et sterkt lite hjerte [;)]

Jeg får vente og høre hva legen sier.... Skal dit på mandag så det blir spennene....[:D]

Back
Topp