Skal ha TUL den 7/7, da er jeg ca 7+0 pluss booket time igjen til august, rundt uke 12 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

9+2, hun ville ikke anbefale før uke 8 for du ser ikke så mye og risikoen for å miste til tross for hjerteslag er større. Bør føle oss ganske trygge om alt ser bra ut neste mandagHei, hvor tidlig våger dere dere på TUL? Har bestilt 6+5, pga BO i fjor. Men begynner å bli bekymret for om det er for tidlig og jeg bare vil være i faresonen for å måtte vente i ukesvis igjen???

Spennende9+2, hun ville ikke anbefale før uke 8 for du ser ikke så mye og risikoen for å miste til tross for hjerteslag er større. Bør føle oss ganske trygge om alt ser bra ut neste mandag![]()
Jaa, skulle gjerne hatt en tidligere også, for man er jo selvsagt redd det ikke er liv. Men må samtidig bare håpe på det beste. Er så dyrt å gå mange ganger privat.SpennendeJeg fikk tilbakemelding på at 6+3/5 så var hun sikker på å se noe, mtp. At vi i første omgang ønsker å at bekrefte at det er noe der
![]()
Ja den jeg skal på 6+4 er for å se at det er noe der, og at det ligger i livmor. Så har jeg bestilt en privat 9+5 fordi det var midt mellom de to tidlige jeg har fått offentlig. Om alt ser fint ut der senker vi nok skuldrene litt, men vurderer å fortelle nærmeste familie om alt ser fint ut 6+4Jaa, skulle gjerne hatt en tidligere også, for man er jo selvsagt redd det ikke er liv. Men må samtidig bare håpe på det beste. Er så dyrt å gå mange ganger privat.
Enig! Etter blighted ovum er behovet for å se at det er noe der stortJa den jeg skal på 6+4 er for å se at det er noe der, og at det ligger i livmor. Så har jeg bestilt en privat 9+5 fordi det var midt mellom de to tidlige jeg har fått offentlig. Om alt ser fint ut der senker vi nok skuldrene litt, men vurderer å fortelle nærmeste familie om alt ser fint ut 6+4

Redd jeg må vente til etter juli og da er jeg 14-15 uker på veiStår det ikke noe på Helse-Norge?Håpet på at jeg fikk henvisning til TUL før helga siden jeg var hos legen på tirsdag, men ingen brev eller Mail har kommet endaRedd jeg må vente til etter juli og da er jeg 14-15 uker på vei
Lurer på om jeg skal ringe legekontoret på tirsdag igjen å høre om den ble sendt hvis jeg ikke får vite noe i mårra.
Høres lurt ut, ring så er du sikkerHåpet på at jeg fikk henvisning til TUL før helga siden jeg var hos legen på tirsdag, men ingen brev eller Mail har kommet endaRedd jeg må vente til etter juli og da er jeg 14-15 uker på vei
Lurer på om jeg skal ringe legekontoret på tirsdag igjen å høre om den ble sendt hvis jeg ikke får vite noe i mårra.
Nei, jeg sjekket under der det står henvisning og der står det ingenting, så lurer på om legen min glemte å sende detStår det ikke noe på Helse-Norge?
Men skal bli godt å få bekreftet det ene eller det andre, blir bare så kjipt hvis det er dårlig nytt...Hvor langt er du på vei i morgen?UL er i morgen, og dagene fram til nå har gått så sakte, men nå gruer jeg meg skikkelig plutselig og vil egentlig ikke at morgendagen skal kommeMen skal bli godt å få bekreftet det ene eller det andre, blir bare så kjipt hvis det er dårlig nytt...
Åh ja kanskje han ikke var fått sendt enda? Mine kommer som regel opp samme dag. Du får ringe å minne påNei, jeg sjekket under der det står henvisning og der står det ingenting, så lurer på om legen min glemte å sende det![]()
7+2 i morgen. Det verste vil være å få et sånn usikkert svar, ala bli satt tilbake en uke eller to og usikkert hvordan det utvikler seg videre. Da håper jeg heller på blankt positivt eller negativt svar. Er ikke noe god på sånn limbo-tilværelse i dagevis...Hvor langt er du på vei i morgen?
Nei, jeg sjekket under der det står henvisning og der står det ingenting, så lurer på om legen min glemte å sende det![]()
Da burde du i alle fall få sett hjerteslag og en liten klump på skjermen hvis alt er ok7+2 i morgen. Det verste vil være å få et sånn usikkert svar, ala bli satt tilbake en uke eller to og usikkert hvordan det utvikler seg videre. Da håper jeg heller på blankt positivt eller negativt svar. Er ikke noe god på sånn limbo-tilværelse i dagevis...
Er ikke tida å være gravid så sent i 1. trimesterJeg savner også en henvisning, til nipt. Så jeg blir hvertfall å ringe etterlyse den. De er jo litt travle disse legene, så ikke dumt å dobbelsjekke, ta en telefon du
Vi får håpe vi får en avklaring begge to når vi ringerOi!!Jeg skal på tidlig ultralyd på tirsdag! Jeg måtte hasteopereres når jeg var 5+0 for det de trodde var svangerskap utenfor livmor.. men når jeg våknet etter operasjon var det en cyste i egglederen som hadde sprukket og jeg var fortsatt gravid. Jeg fikk time til ultralyd når jeg er 8+0 og håper nurket er med oss fortsatt..![]()