Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Så gøy ❤ Skulle ønske jeg var så tålmodigHar bestilt time til 7+5 som er på mandag![]()

Ville egentlig dra tidligere for å sjekke etter hjertelyd, men i fare for å ikke høre noe og bli nervøs valgte jeg å vente litt ekstra. Hjelper litt på at jeg sitter i Sverige på ferie så jeg bare er nødt til å vente til mandag når jeg har fått timeSå gøy ❤ Skulle ønske jeg var så tålmodigLivredd for å bli skuffet igjen og hvertfall unødvendig.... sendte mail til jordmoren nå å spurte hva hun tenker
![]()
Det er mitt problem også, er så nervøs!Ville egentlig dra tidligere for å sjekke etter hjertelyd, men i fare for å ikke høre noe og bli nervøs valgte jeg å vente litt ekstra. Hjelper litt på at jeg sitter i Sverige på ferie så jeg bare er nødt til å vente til mandag når jeg har fått time![]()
Så gøy! Jeg vurderer å avbestille min time neste torsdag (7/7) er da 6+5 og frykter det kan være for tidligJeg får tul pga jeg har mistet to ganger tidligere, og jeg fikk time nå på mandag som er 7+2. Legen sa at det var et bra tidspunkt for å være sikker på å se det vi ønsker å se - embyro på rett sted og hjerteslag. Samtidig har jeg lest om de som ikke har sett hjerteslag da og som det likevel har gått bra med, så jeg vet ikke.. Håper bare at ul på mandag kan betrygge og ikke skape usikkerhet, så jeg er spent på den..
Og hvis jeg nå kommer så langt, så skal jeg ha tul i uke 11-12-13 eller no, i forbindelse med nipt.

Dette gjør meg optimistisk! Jeg hadde 8+x forrige gang og det var bare en tom fostersekk, vil ikke vente unødvendig lenge denne gangen hvis det samme har skjedd. Men vil heller ikke bli skuffet unødvendig dersom det er for tidlig å se noeJeg har ultralyd når jeg er 6+4. Sist hadde jeg ultralyd 6+5, og enda han var litt mindre enn han burde vært så såg vi hjerteslag da.

Du ligger jo nøyaktig en uke etter megSå gøy! Jeg vurderer å avbestille min time neste torsdag (7/7) er da 6+5 og frykter det kan være for tidlig![]()
Jeg hadde første 7+3Hei, hvor tidlig våger dere dere på TUL? Har bestilt 6+5, pga BO i fjor. Men begynner å bli bekymret for om det er for tidlig og jeg bare vil være i faresonen for å måtte vente i ukesvis igjen???
Vurderer det sterktFikk ikke med alt i forrige innlegg, men hvis du er redd for å bli usikker, så kan du jo utsette det til over neste helg, da skal du vel være 7+2 den mandagen? Men det er jo mange som ser hjerteslag tidligere, Men jeg som du er redd for å bli mer usikker, så jeg ville ikke tatt noe tidligere en jeg skal.
Har sendt mail til jordmor nå å spurt hva hun synes. Samme jeg har vert hos de 2 andre graviditeten, så det føles litt betryggende at hun kjenner situasjonen.Det er nok et veldig godt tegnSkal på TUL nå på lørdag, det vil være 8+1. Spent, da jeg har hatt noe brun utflod hver dag i over to uker samtidig har jeg vært litt kvalm de siste dagene, tar det som et godt tegn foreløpig.
Det spørs jo litt hvor sikker du er på dato for eggløsning. Om du er veldig sikker på den så er sjansene gode for å se noe 6+5, men om du er litt usikker så kan det være lurt å vente noen dager til.Dette gjør meg optimistisk! Jeg hadde 8+x forrige gang og det var bare en tom fostersekk, vil ikke vente unødvendig lenge denne gangen hvis det samme har skjedd. Men vil heller ikke bli skuffet unødvendig dersom det er for tidlig å se noe![]()
Jeg mistenker egentlig at eggløsning var 2 dager senereDet spørs jo litt hvor sikker du er på dato for eggløsning. Om du er veldig sikker på den så er sjansene gode for å se noe 6+5, men om du er litt usikker så kan det være lurt å vente noen dager til.