Når tror du selv at du kommer til å føde?

har termin 15.04 og må forberede meg på å gå over, men kunne gjerne sett at hun kom før. Har en feel på 13.04, men mentalt skal jeg bestemme meg for 25.04 sånn at tålmodigheten kanskje varer lengre. Min bror ble far på min kusines fødselsdag, så da tar jeg min fetter sin :p
 
Det er sikkert helt irrelevant, men er jo noen som mener at fullmånen kan påvirke fødselen.
Bare for gøy så jeg når fullmånen er i april, og det er 15.
Jeg har termin 10\11 (to forskjellige sykehus har satt to stk..) men mener selv jeg kommer til å gå litt over. Hadde jo vært litt gøy om det ble den 15 :p

Jeg gikk 5 dager over sist og fikk da det var fullmåne.


Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Sitter å venter på jordmor på sykehuset nå og har alle intensjoner om å tigge meg til å bli satt i gang asap hehe.

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
 
Hvis det er en dato jeg kan tenke meg å unngå så er det termindato 1.april.
Men siden storebror kom en uke over termin, lillesøster kom 3 dager over termin, så er det vel min flaks at denne kommer på termindato :p

Ungene her gjetta i dag tidlig hvilken dato babisen skulle komme. Vi tok ned kalenderen også fikk de vite når legen tror.
En av dem trodde 30.mars og den andre 2.april.

Kan ikke huske at jeg har hatt så mye vondter på slutten av graviditeten de andre gangene, så det hadde jo vært deilig om det betydde at ting var kommet lengre på vei nå, og at smån kommer i slutten av mars :)
 
Det er sikkert helt irrelevant, men er jo noen som mener at fullmånen kan påvirke fødselen.
Bare for gøy så jeg når fullmånen er i april, og det er 15.
Jeg har termin 10\11 (to forskjellige sykehus har satt to stk..) men mener selv jeg kommer til å gå litt over. Hadde jo vært litt gøy om det ble den 15 :p

Jeg har jo selv bursdag 16, og det gjør meg ingenting å dele bursdag med lillemor. Heller det enn dagen før/etter :p
 
Det er sikkert helt irrelevant, men er jo noen som mener at fullmånen kan påvirke fødselen.
Bare for gøy så jeg når fullmånen er i april, og det er 15.
Jeg har termin 10\11 (to forskjellige sykehus har satt to stk..) men mener selv jeg kommer til å gå litt over. Hadde jo vært litt gøy om det ble den 15 :p
Veldig glad fullmånen ikke hadde noen virkning på meg i går ihvertfall :p 14 dager til termin, så det hadde jo ikke vært rart :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har termin 24/4 og blir satt i gang da om hun ikke har kommet av seg selv. Kan også risikere å bli satt i gang 2 uker før. Er så fokusert på det med igangsetting nå at det er nesten helt utenkelig at det setter i gang av seg selv :p
Men om jeg skal gjette en dato sier jeg 12 april. Blir veeeeeldig spennende og se :D
 
Det er sikkert helt irrelevant, men er jo noen som mener at fullmånen kan påvirke fødselen.
Bare for gøy så jeg når fullmånen er i april, og det er 15.
Jeg har termin 10\11 (to forskjellige sykehus har satt to stk..) men mener selv jeg kommer til å gå litt over. Hadde jo vært litt gøy om det ble den 15 :p

Oi, spennende, kanskje jeg går over 4 dager da :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har egentlig følelse på at fødselen kommer til å starte før termin (7.april). Har hele tiden tenkt 2-4 dager før eller etter, men siste uka har jeg hatt på følelsen at det snart skjer noe (uten noen god grunn egentlig) så tipper på ca månedsskiftet mars-april :)
 
har termin 15.04 og må forberede meg på å gå over, men kunne gjerne sett at hun kom før. Har en feel på 13.04, men mentalt skal jeg bestemme meg for 25.04 sånn at tålmodigheten kanskje varer lengre. Min bror ble far på min kusines fødselsdag, så da tar jeg min fetter sin :p
Sånn for å ha sagt det: hu kom 13.04.14!
 
Altså, hadde det ikke vært sånn at jeg mest sannsynlig blir satt igang senest på termin, ville jeg tippa en dag i begynnelsen av mai.. Men har ingen dato i hodet:p.. Tviler sterkt på at det skjer noe av seg selv før termin den 26. April ihvertfall:p..
Men håper han dukker opp i midten av april;)..


Jente født juli 2011 ~ termin med lillebror, i april 2014 :)


Ble satt igang en uke før termin, han kom den 22. April 2014
 
Back
Topp