Når tror du selv at du kommer til å føde?

En tråd i 'April 2014' startet av winterberry, 16 Mar 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Terne Rugeklar!! *MIA* Maiblomstene 2016 Novemberlykke 2018

har termin 15.04 og må forberede meg på å gå over, men kunne gjerne sett at hun kom før. Har en feel på 13.04, men mentalt skal jeg bestemme meg for 25.04 sånn at tålmodigheten kanskje varer lengre. Min bror ble far på min kusines fødselsdag, så da tar jeg min fetter sin :p

• Liker Liker x 2
  2. Kåbbåi Glad i forumet *MIA*

Jeg gikk 5 dager over sist og fikk da det var fullmåne.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

3. Julyaprildesember Elsker forumet *MIA* Julegavene 2019

Sitter å venter på jordmor på sykehuset nå og har alle intensjoner om å tigge meg til å bli satt i gang asap hehe.

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

4. Dragemamma Forumet er livet *MIA*

Hvis det er en dato jeg kan tenke meg å unngå så er det termindato 1.april.
    Men siden storebror kom en uke over termin, lillesøster kom 3 dager over termin, så er det vel min flaks at denne kommer på termindato :p

Ungene her gjetta i dag tidlig hvilken dato babisen skulle komme. Vi tok ned kalenderen også fikk de vite når legen tror.
    En av dem trodde 30.mars og den andre 2.april.

Kan ikke huske at jeg har hatt så mye vondter på slutten av graviditeten de andre gangene, så det hadde jo vært deilig om det betydde at ting var kommet lengre på vei nå, og at smån kommer i slutten av mars :)

5. winterberry Gift med forumet *MIA*

Masse lykke til! :)

6. Pusemor Glad i forumet *MIA*

Jeg har jo selv bursdag 16, og det gjør meg ingenting å dele bursdag med lillemor. Heller det enn dagen før/etter :p

7. SophiasMamma Gift med forumet Tilgangsansvarlig *MIA* VIP

Veldig glad fullmånen ikke hadde noen virkning på meg i går ihvertfall :p 14 dager til termin, så det hadde jo ikke vært rart :)

Sent from my iPhone using BV Forum

8. Maria0417 Betatt av forumet *MIA* *Aprilbaby 2018*

Har termin 24/4 og blir satt i gang da om hun ikke har kommet av seg selv. Kan også risikere å bli satt i gang 2 uker før. Er så fokusert på det med igangsetting nå at det er nesten helt utenkelig at det setter i gang av seg selv :p
    Men om jeg skal gjette en dato sier jeg 12 april. Blir veeeeeldig spennende og se :D

9. BareEnMamma Glad i forumet *MIA*

Oi, spennende, kanskje jeg går over 4 dager da :p

Sent from my iPhone using BV Forum

10. mammatildennis2014 Flørter med forumet

Har egentlig følelse på at fødselen kommer til å starte før termin (7.april). Har hele tiden tenkt 2-4 dager før eller etter, men siste uka har jeg hatt på følelsen at det snart skjer noe (uten noen god grunn egentlig) så tipper på ca månedsskiftet mars-april :)

11. Terne Rugeklar!! *MIA* Maiblomstene 2016 Novemberlykke 2018

Sånn for å ha sagt det: hu kom 13.04.14!

• Liker Liker x 2
  12. tjukkebolla^^ Mamma<3 *MIA* Vårspirene 2021

Ble satt igang en uke før termin, han kom den 22. April 2014

13. Kaffemocca Forelsket i forumet *MIA*

Han kom 23 mars :p

14. Petit Elsker forumet *MIA*

Artig at denne tråden hadde kommet opp igjen :)
    Vår gutt ble født 12. April - presis på termindatoen :)

Del denne siden