Når tror du kommer til å føde i forhold til termindato?

Forrige kom åtte dager over, så er vel ikke usannsynlig at det skjer igjen. Men håper på termindatoen fordi det er så fin en dato.

Første kom én uke over termin, andre kom 4 uker før termin, denne gangen føler jeg at jeg går over.

Jeg tror at vesla kommer til termin. Håper ikke hun kommer før :) Vil gjerne at det skal bli august før nedkomsten:)

Har hatt samme termin med både nr 1 og 2 (2.april) og de kom 26 og 27. Mars:) så her er de ganske stabile på ca ei uke før, hehe;) så får vi se med nr tre, nå som jeg har lagt om trenden og har termin 4 august, om den kommer en uke før eller om nr tre er en luring;)

Første gang 8 dager over, andre gang 6 dager over.. Så kanskje 4 dager over denne gangen? :P
Har termin 13, men håper hun holder seg inne til 20. Tenker ift skolestart og sånn

Forrige kom 6 dager over termin. Denne tror jeg kommer rundt termin. Jeg skal på vekstestimering 4 uker før termin, og dersom h*n ser ut til å være litt stor kommer jeg til å bli satt i gang tidligere ;) Derfor tror jeg ikke jeg kommer til å gå mye over termin i allefall.

Håper å slippe overtid, men skal prøve å ikke bli utålmodig før termindatoen, iallefall. Sist var terminen mer sikker, denne gangen har jeg blitt flyttet tilbake tre ganger med nesten to uker tilsammen, noe jeg ikke tror stemmer helt. Men jeg gikk også noen dager over den sikre terminen sist, så viss det blir noenlunde likt denne gangen føder jeg kanskje på termin?
Men det er vel egentlig ingenting som tilsier at fødsel nr to blir lik nr en, så det blir spennende å se når frøkna har tenkt seg ut. ;)

jeg fødte 4 dager på overtid. så blir nok over tia denne gangen å. :)

Fødte en dag på overtid sist, så håper og tror at jeg føder omtrent rundt terminen denne gangen også :)

Jeg vet at nurket kommer 8 dager før, fordi jeg skal ha planlagt ks.
Nr 1 kom en dag over etter akutt ks og nr 2 kom på termindagen med planlagt ks. Jeg har aldri hatt rier eller antydninger til at fødselen er igang og regner med at det blir sånn nå også

Første kom 5 daga før termin,mens andre kom 4 daga over termin.så eg regne me ho hær kjem rundt termin.

Nr 1 kom 4 dager før termin. Nå vet jeg ikke da jeg skal søke om planlagt ks. Så får jeg det blir det vel 7-12 dager før termin :)

Tipper det blir noen dager over termin. Forrige gang ble fødselen igangsatt 2 uker før termin, så kan ikke gjette ut fra det.

Tja, vesla kom ti dager over termin.. Så jeg regner vel med å gå litt over denne gangen også. Jeg også tenker sånn at om jeg må gå over, så kan jeg like gjerne gå ei ukes tid. Da bikker jeg den 20, kjekt i forhold til skolestart...

Back
Topp