Når tror du kommer til å føde i forhold til termindato?

MiO04

Glad i forumet
Nr 1 ble født i uke 37+3 og nr 2 i uke 39+4, men han kom på mens termin som jeg er sikker på at den stemmer bedre.

Denne gangen har jeg følelse på at det vil bli overtid :P
Jeg kan ikke forstå hvorfor jeg har den følelsen, men tror kanskje er fordi jeg gikk lengere gravid med nr2 enn nr1 så kanskje dette vil gjelde nr3 også :_rr

Jeg fødte 4 dager før med nr 1 og 9 dager før med nr to. Denne gangen skal jeg bli satt i gang før. Så kanskje 2 uker før denne gangen ca:)

Sist så fødte jeg i uke 39+1. Tror og håper det blir ca likt nå også.

Fødte 38+6 sist, vannet gikk og siden det var seteleie ble det KS (dagen før planlagt)..
Tror jeg kommer til å gå lengre denne gangen, kanskje noen dager over termin..

Fødte 15 dager før første gang
14 dager før andre gang
5 dager før tredje gang
Har blitt spådd noen dager før termin denne gang :p
Men også blitt spådd at det er en jente :p men oul sa gutt ;) men håper min lille gutt kommer noen dager før termin ;)
blir spennende å se ;)

Gikk 13 dager over sist! Så belager meg på å gå over denne gangen også:)

Fått begge guttene på termin, tror denne kommer ei uke på overtid, siden jeg ble flytta fram ei uke, stoler mest på min egen termin, hehe:)

Gjekk 9 dager over med førstemann , så tenker eg går over no også :) får iallfall en positiv overraskelse om ikkje :p

Kommer nok til å gå noen dager på overtid, så blir nok et septemberbarn!

Første gikk jeg to uker overtid og med andre ble han født tre uker før tiden. Vet ikke helt hva jeg skal tro om denne gangen men har en følelse som sier overtid

14 dager over termin sist. Så er forberedt på å gå minst 1 uke over tid denne gang:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Junior er født 14 dager på overtid (måtte settes i gang, endte med hastesnitt), håper jeg slipper å gå over denne gangen...

2 uker før termin sist.. men etter henne har jeg blitt konisert 2 ganger å har 6 mm igjen å gå på av livmorhalsen.. så jeg tror lenge før, men håper jeg klarer å holde igjen til august.. tipper juli :) (Termin 26 august)

Første gang fødte jeg i uke 37 og andre gang gikk jeg 8 dager over termin så belager meg på å gå over denne gangen og, men håper at tredje kommer rundt termin dagen :)

Jeg har blitt satt i gang på overtid med begge mine, henholdsvis 9 og 10 dager over (fødte 10 og 11 dager over) så regner med at det blir sånn denne gangen også, men håper på å bli igangsatt litt tidligere denne gangen.

Back
Topp