Når tror du babyen kommer?

Termin 2. desember, tipper hun kommer første søndag i advent 3. desember. Eller 27. november da vil hun dele bursdag med bestefaren hennes :)
 
Har begynt å få en følelse på at lillesøster ikke holder seg inne til termin!
 
Har plutselig fått en følelse av at det blir tidlig, på grensa til prematur fødsel. MÅ ikke gå helt frem til termin, men vil jo helst at hun skal holde seg inne til hun kan komme ut uten problemer :nailbiting:
 
Tror og tror.. håper ho kommer ni dager før termin mtp fødsel i november haha. Hadde gjort ting mye enklere når det kommer til barnehagestart. Storesøster kom 16 dager før termin i fjor - så jeg krysser fingrene
 
Har plutselig fått en følelse av at det blir tidlig, på grensa til prematur fødsel. MÅ ikke gå helt frem til termin, men vil jo helst at hun skal holde seg inne til hun kan komme ut uten problemer :nailbiting:
Har du hatt sånn følelse med de andre og har det stemt? Jeg hadde den følelsen med 2åringen og med han gikk vannet uten forvarsel 38+0 så litt redd følelsen stemmer med lillesøster og nå.. greit nok det så lenge hun ikke kommer før 37+0! Vil kunne reise hjem fra sykehuset med en gang :hilarious:
 
Har du hatt sånn følelse med de andre og har det stemt? Jeg hadde den følelsen med 2åringen og med han gikk vannet uten forvarsel 38+0 så litt redd følelsen stemmer med lillesøster og nå.. greit nok det så lenge hun ikke kommer før 37+0! Vil kunne reise hjem fra sykehuset med en gang :hilarious:
Hadde det med første og det stemte vel egentlig ikke så godt, hun kom 11 dager før termin. Men hun var liten, 2655g, så det var bra hun holdt seg inne til da! Denne gangen er følelsen sterkere. Blir spennende å se!
 
De 2 første har kommet mellom 10 og 7 dager over termin, så regner sterkt med det blir noe sånt denne gangen også. Har hvertfall ingen tro i det heletatt på at han kommer før termindato :smiley-ashamed004
 
Back
Topp