Når tror du babyen kommer?

Min første kom 15 dagar over ul-termin (satt i gang), andre kom 6 dagar over.

No har eg termin 15. april, og har mentalt begynt å sikte meg inn på 22., sidan eg har ei god venninne som har bursdag då.

Jeg går rundt og tror at jeg kommer til å føde noen dager før termin :p men det er jo bare synsing. Mens-termin er 1 uke før oul-termin og når mamma fødte meg og søsteren min; kom jeg på termin og søsteren min 2 dager for tidlig. Blir spennende å se. Typisk da at jeg går langt over :p

Jeg har gått lenger og lenger for hver gang. De to eldste før termin, og tredjemann en dag over termin. Så regner med at fjerdemann kommer en uke på overtid :) Vi får se :)

Eg har termin 27-30/4, mn pga. Forliggende morkake(som eg har på følelsen at ikkje vil flytte seg), er eg innstilt på keisarsnitt to veker før. Pga. Svangerskapsdiabetes, får eg uansett ikkje lov til å gå over 30.04...

Er førstegangs, så er jo noe usikkert, men er vist vanlig i slekta å gå lott over tida. Tenker uansett det er bedre å forvente over tida. Blir jo ekstra utolmodig av å tro hun skal komme før viss ho ikkje fjer det...

Min første kom på termin (1 termin beregnet fra syklus- ul var 2 dager etter)
Har følt at jeg skulle gå over denne gang,for syns beregningen på ul ble feil i forhold til sa eg hadde rett før.
Men så mye stress og styr vi har med hus og heim nå,så kan jeg vel sikkert risikerer å føde før tiden og...så vet ikke hva eg skal tenke :)

Førstemann kom akkurat på termindagen (passerte midnatt). Andremann kom 8 dager før termin. Så jeg regner igrunn med å få før eller til termin denne gangen også (typisk om jeg går over denne gangen!!). :p:rolleyes:

Om jeg skal tippe, så tror jeg hun kommer 20. april. Har termin 23. april :)

Jeg håper hun kommer før, men er redd hun er som sin mor og kommer forsent til sin termin og alt annet også resten av livet :)

Enten kommer han noen få dager før termin, eller så kommer han mangemange dager etter, det er jo sånn min flaks fungerer så :p

Jeg har fått Oul termin den 1/5 men holder også en knapp på 26/4 (menstermin) føler ikke at jeg kommer til å gå over ihvertfall.. Men det får tiden vise

Hmmm, ingen anelse faktisk.. Termin er satt til 20.04 og jeg håper det blir April-baby og ikke Mai!!!
Første kom 9 dager før mens-termin, andre 2 dager etter. Denne gangen har jeg ikke peiling på når menstermin er:p ;)

Back
Topp