Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg går rundt og tror at jeg kommer til å føde noen dager før termin men det er jo bare synsing. Mens-termin er 1 uke før oul-termin og når mamma fødte meg og søsteren min; kom jeg på termin og søsteren min 2 dager for tidlig. Blir spennende å se. Typisk da at jeg går langt over
Jeg har gått lenger og lenger for hver gang. De to eldste før termin, og tredjemann en dag over termin. Så regner med at fjerdemann kommer en uke på overtid Vi får se
Eg har termin 27-30/4, mn pga. Forliggende morkake(som eg har på følelsen at ikkje vil flytte seg), er eg innstilt på keisarsnitt to veker før. Pga. Svangerskapsdiabetes, får eg uansett ikkje lov til å gå over 30.04...
Er førstegangs, så er jo noe usikkert, men er vist vanlig i slekta å gå lott over tida. Tenker uansett det er bedre å forvente over tida. Blir jo ekstra utolmodig av å tro hun skal komme før viss ho ikkje fjer det...
Min første kom på termin (1 termin beregnet fra syklus- ul var 2 dager etter)
Har følt at jeg skulle gå over denne gang,for syns beregningen på ul ble feil i forhold til sa eg hadde rett før.
Men så mye stress og styr vi har med hus og heim nå,så kan jeg vel sikkert risikerer å føde før tiden og...så vet ikke hva eg skal tenke
Førstemann kom akkurat på termindagen (passerte midnatt). Andremann kom 8 dager før termin. Så jeg regner igrunn med å få før eller til termin denne gangen også (typisk om jeg går over denne gangen!!).
Om jeg skal tippe, så tror jeg hun kommer 20. april. Har termin 23. april
Jeg har fått Oul termin den 1/5 men holder også en knapp på 26/4 (menstermin) føler ikke at jeg kommer til å gå over ihvertfall.. Men det får tiden vise
Hmmm, ingen anelse faktisk.. Termin er satt til 20.04 og jeg håper det blir April-baby og ikke Mai!!!
Første kom 9 dager før mens-termin, andre 2 dager etter. Denne gangen har jeg ikke peiling på når menstermin er