Når tror du babyen kommer?

Lykkeliten Nr 3

Elsker forumet
Aprillykke 2016
Eg har termin 04.04.16. Og Nr 1 kom 11 dager før termin. Nr 2 kom 3 dager før termin. Eg veldig instilt på at det er likt med Nr 3 som med Nr 2.. For da var fødselen så fin.. Så har bestemt meg for og føde 01.04.16 :p føler det er dagen og det er utenkelig og gå over tiden denne gang :p

Nr 1 kom 3 uker før, nr 2 kom 2 uker før. Har fått beskjed om at jeg kan forvente at nr 3 kommer ca 2 uker før, men det er i tillegg til at jeg har GBS som øker sannsynligheten for litt tidligere fødsel... Men vi får se. Jeg som er så "fantastisk glad" i å være gravid (ehhhh) går sikkert 2 uker over... :P men håper selvsagt at ho kommer litt før...

Jeg har termin 7.april, og gikk 10 dager over sist, og regner med ca en uke over denne gangen ;)

Storebror kom to dager før termin, tror nok jeg får rundt termin. men av en eller annen grunn så er jeg så redd og har en følelse på at hun kommer for tidlig:( Men krysser fingrene og satser på hun venter til det er trygt og godt å komme til verden :Heartpink

Jeg har termin 23 april. Men første kom 18 dager før termin. Og blir knapt et år mellom de. Har hørt at da fødslene er så tett så kommer de ofte før. Jeg er altså ikke innstilt på å gå over :p

Har termin 4 i 4 her og:) gikk 11 dager overtid med nr 1, og håper ikke jeg går sååå lenge overtid med nr 2, men håper samtidig ikke hun kommer før tiden :)

Nr 1 kom 15 dager før oul-termin, men bare 5 dager før menstermin.

Denne gangen ble jeg satt fram 4 dager på oul, med termin 15.04. Skal han komme like mange dager før så blir det vel 14.04. :P

...men han er ganske stor så jeg holder en knapp på å få en aprilspøk og håper veldig på fødsel 01.04. Da har jeg og mannen 10-årsdag, så hadde vært en fin gave det. :D

Gikk 6 dager over med begge, så regner med å gå en uke over denne også :p men tredje kan visst være en luring etter hva jeg hører, så blir spennende :)

Nr 1 kom 3 uker før, nr 2 kom 2 uker før. Har fått beskjed om at jeg kan forvente at nr 3 kommer ca 2 uker før, men det er i tillegg til at jeg har GBS som øker sannsynligheten for litt tidligere fødsel... Men vi får se. Jeg som er så "fantastisk glad" i å være gravid (ehhhh) går sikkert 2 uker over... :P men håper selvsagt at ho kommer litt før...
Jeg har også GBS men har ikke fått noe info om at fødselen kan starte tidligere! :O Men når du sier det så vet jeg at kusina mi hadde det og hun fødde over en måned før tiden. Vært litt greit å fått info fra JM......

Jeg har termin 23 april. Men første kom 18 dager før termin. Og blir knapt et år mellom de. Har hørt at da fødslene er så tett så kommer de ofte før. Jeg er altså ikke innstilt på å gå over :p
Gjør de det? Blir 14 mnd mellom fødslene her! Angst for og gå på overtid

Jeg har også GBS men har ikke fått noe info om at fødselen kan starte tidligere! :O Men når du sier det så vet jeg at kusina mi hadde det og hun fødde over en måned før tiden. Vært litt greit å fått info fra JM......
Jordmora mi stresser ikke med GBS'en men ho på sykehuset som tok UL sist ho bare. .. mm...ja.m gbs ja. Små barn ved tidligere fødsler ja. Ikke bli overrasket om babyen kommer en stund før termin.... kanskje 2-3 uker.. jeg tenkte bare "ja ja.. fair enough! :p"

Jordmora mi stresser ikke med GBS'en men ho på sykehuset som tok UL sist ho bare. .. mm...ja.m gbs ja. Små barn ved tidligere fødsler ja. Ikke bli overrasket om babyen kommer en stund før termin.... kanskje 2-3 uker.. jeg tenkte bare "ja ja.. fair enough! :p"
Åh, Okei :) Kan vel være ulikt fra person til person da :) Ikke at det hadd gjort så mye om han kom en uke eller to før tiden... :P Så skjønner den!

Gjør de det? Blir 14 mnd mellom fødslene her! Angst for og gå på overtid
Det jeg har blitt fortalt, og at det blir en lettere og raskere fødsel enn første. Om det er helt sant vet jeg ikke. Men velger å tro på det :) de jeg kjenner som ha veldig tette har opplevd det :)

Første kom 9 dager før termin, andre 2 dager etter. Var sikker på å gå over med begge de, men denne gangen er jeg ikke innstilt på det kjenner jeg:p
Håper på noen dager før termin! :)

Termin 4 april men har på følelsen av å bli I gangsatt 10 - 11 dager over!:p

Er førstegangs så det blir jo bare synsing, men mamma har fått oss søsknene 3,5 til 2 uker før hver gang. Jeg har også GBS så det kan jo også bidra til at jeg følger i mammas fotspor. Håper hun kommer i begynnelsen av april og ikke 18. når jeg har termin. Ser for meg at jeg lommer til å være rimelig klar for klekking når april er kommet :p

Med nr 1 gikk jeg 14 dager over.
Med nr 2 kom på termin.
Med nr 3 kom 3 dager før termin.

Denne gangen vil jeg ha keisersnitt eller bli satt igang 2 -3 uker før. Regner med det er det jeg må kjempe om til mandag når jeg skal på sykehuset. Grunnen er store barn, dårlig rie aktivitet på alle fødslene og katastrofe keisersnitt med nr 3 der jeg måte opereres en gang til og få blodoverføring.
Så krysser fingrene at jeg får en hyggelig lege på mandag :)

Back
Topp