Første kom 2 uker før termin så jeg tipper denne kommer før også. Termin 29.august, tipper han kommer 16.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg håper egentlig på igangsetting et par uker tidligere, pga stor unge og svangerskapsdiabetes. Så kanskje 5/8?
- 2018. Menstermin 19/8, OUL-termin 13/8. Vannavgang 9/8, født 12/8.
- 2020. Menstermin 18/8, OUL-termin 15/8. Rier 12/8, født 13/8.
- 2023/nå. IVF-termin 22/8, OUL-termin 19/8. Lurer på om jeg skal tippe 17/8, må tenke litt på det.
Samme her, eller jeg håper jeg går i spontan fødsel selvfølgelig for da kan jeg føde i vann.Jeg håper egentlig på igangsetting et par uker tidligere, pga stor unge og svangerskapsdiabetes. Så kanskje 5/8?
Bommet med én dag!Jeg håper egentlig på igangsetting et par uker tidligere, pga stor unge og svangerskapsdiabetes. Så kanskje 5/8?
Åå den dere kjenner jeg g godt i gang. Mom første kom En uke på overtid dagen før bursdagen til både meg og min søster hun er 4 år eldre. Håper han har vet til å komme på sin egen dag!!Jeg har bursdag på mandag, så da kommer han vel den dagen med min flaks - 7 dager på overtid
Termin 29. her også. Men er sååå lei nå!Første kom 2 uker før termin så jeg tipper denne kommer før også. Termin 29.august, tipper han kommer 16.