Når tror du babyen kommer? Når kom de andre?

Første kom 2 uker før termin så jeg tipper denne kommer før også. Termin 29.august, tipper han kommer 16.❤️
 
  1. 2018. Menstermin 19/8, OUL-termin 13/8. Vannavgang 9/8, født 12/8.
  2. 2020. Menstermin 18/8, OUL-termin 15/8. Rier 12/8, født 13/8.
  3. 2023/nå. IVF-termin 22/8, OUL-termin 19/8. Lurer på om jeg skal tippe 17/8, må tenke litt på det. :)
Jeg håper egentlig på igangsetting et par uker tidligere, pga stor unge og svangerskapsdiabetes. Så kanskje 5/8? :confused013
 
Tror ikke jeg får gå noe særlig lenger enn uke 38 pga av svangerskapsdiabetes så regner med at fødsel blir i slutten av juli eller starten av august. Håper å få gå lengst mulig uten igangsettelse da jeg har et håp om at fødsel skal starte spontant uten behov for å bli satt I gang :) helt greit at hun kommer i uke 37-38 hvis det skjer av seg selv, men håper at jeg kan gå til uke 39 uten igangsettelse! :)
 
Tror min skatt kommer noen dager etter termin (23.) Basert mest kun på gefylen. :cool: Er førstegangs, så ingen egentlige holdepunkter å gå etter.
 
Fuste hadde termin 27.10 hu kom 01.10.
Har termin md nr 2 25.08, har vore klar ei stund nå. Vente i spenning, håpe det skjer snart.
 
Jeg har bursdag på mandag, så da kommer han vel den dagen med min flaks - 7 dager på overtid :hilarious:
 
Jeg har bursdag på mandag, så da kommer han vel den dagen med min flaks - 7 dager på overtid :hilarious:
Åå den dere kjenner jeg g godt i gang. Mom første kom En uke på overtid dagen før bursdagen til både meg og min søster hun er 4 år eldre. Håper han har vet til å komme på sin egen dag!!
 
Dattera mi begynner i 1. klasse på torsdag, så tipper at det blir da :( Men håper noe heller skjer nå i løpet av helgen eller først på fredag etter 1. skoledag.
 
Back
Topp