Vil ha nummer tre
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Sensommerskattene 2023
Tenkte det hadde vært gøy å se når vi fødte i forhold til termin med de barna vi har og når vi tror lille i magen kommer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er førstegangs og har ingen tidligere erfaring, men håper at jeg ligner på min mor. Hun fødte storebroren min på termindatoen og meg 3 dager før. Virker som om vi har hatt ganske like svangerskap så langt så det blir spennende å se. Tipper derfor termindato 25/08
Det sies jo at det er veldig likt som moren sin når det kommer til fødsel ja, men dry har ikke stemt for min delFørste gang her og. Tipper babyen kommer av seg selv 0- 3 uker før termin. Mamma fødte meg 3 uker for tidlig. Et wild guess 17.august (8 dager før termin)
Ja, vet jo at det er en mulighet! Tar det som en bonus om han kommer på termin eller før egentligDet sies jo at det er veldig likt som moren sin når det kommer til fødsel ja, men dry har ikke stemt for min del
Moren min ble aldri satt igang slik som jeg måtte og hun fødte alle kidsa (6 unger) alt mellom 7 dager før termin og 1-2 dager etter.
Så for å unngå skuffelse og for at de siste ukene skal bli ekstreeemt lange, så anbefaler jeg dere å tenke at det ikke blir fødsel før uken etter termin og så heller bli positivt overrasket om hen kommer før. For tro meg jeg var skuffa og hver dag føltes som en ekstra uke !