Når tror du at du føder?

Første barn kom etter 12, nesten 13 dager. Ble igangsatt på dag 11 over termin. Derfor tror jeg jeg går over denne gangen også :smiley-ashamed004 men denne gangen ligger hun foreløpig i seteleie, så vet ikke enda om det blir vaginalt eller KS og evt når

Første barn her også, og termin 1.april, men har hele tiden følt på meg at hun kommer noen dager før (28./30.mars). Nå håper jeg at hun kommer litt før, de siste dagene har det økt veldig på med symptomer og mer ubehag, er 37+1. Meeen jeg er forberedt på og gå litt over også, selv om det høres litt mindre digg ut :smiley-ashamed004 :Heartpink

Håper virkelig før termin :hilarious: er helt ærlig møkka lei av alt av plager, så tror og håper på mars baby og ikke etter termin som er 2.april

Tror at hun kommer i midten av april jeg (kanskje en uke etter termin) :D Er mulig jeg blir satt i gang før pga. lite fostervann, men det får jeg nok vite på kontroll nå på fredag.

Har forberedt meg på at jeg fort går langt over tiden. Tipper kanskje 20. april. Ikke godt å si :hilarious:

Hadde ikke vi en tråd for dem som har født?:bored: Klarer ikke å finne den, og vil jo tro at det er noen av oss som føder nå fremover.:Heartred

Merkelig.. Jeg er ikke med i den skjulte gruppa, og mener jeg har sett en tråd også, men klarer ikke finne den.
Jeg mente også det var en på åpen, men du kan jo eventuelt lage en? Ellers kan jeg fikse det etterpå.

Merkelig.. Jeg er ikke med i den skjulte gruppa, og mener jeg har sett en tråd også, men klarer ikke finne den.
Jeg er heller ikke med i skjult gruppe og har sett en tråd, så den finnes nok - men siden det ikke vært noe aktivitet der på en god stund har den sikkert havnet ganske langt ned

Jeg er heller ikke med i skjult gruppe og har sett en tråd, så den finnes nok - men siden det ikke vært noe aktivitet der på en god stund har den sikkert havnet ganske langt ned
Ja, jeg tenkte det samme, så scrollet langt tilbake i tråder, men fant den fortsatt ikke. Kan lage en ny en ja, @Starflower :)

Termin er 16.april. Har fått time til igangsetting 19.april om mini ikkje vil komme før etter termin .

Magefølelsen min seie han kjem 1-2 veke før termin. Synst han fint kan vente til etter 4. april sidan eg skal på jobbintervju

Back
Topp