Når tror dere babyen kommer i forhold til termin?

Jeg har termin 18/19. juli og satser på at han kommer sånn 2., 3. eller 4. Vil over til juli, men da begynner jeg å bli klar. Så et par uker før ønsker jeg meg. Hva han selv mener, er vel en annen sak. :p
 
Et tips, sengekos :p Hadde sengekos tirsdags kveld med sambo og 1 og 1/2 time etterpå begyntene riene og hun var ute etter 26 og en halv time :) Kjente vi åpnet noe oppi der under kosen og det var ikke særlig godt, men hva gjør man ikke for å få tilbake sin egen kropp :)
 
Jeg har 17. juli, men har en følelse på at han kanskje kommer litt før. Han har vært foran hele veien, men det er sikkert ønsketenkning :)
 
12 mai babyer kom før mai. Så langt er det komme 7(8?) juni babyer før juni. I følge statistikken skal noen av oss føde de nærmeste ukene ja;)

De andre svabgerskapens har jeg vært veldig klar for å få babyen før, men denne gangen VIL jeg ha en uke hjemme med mannen alene før hun kommer, han har tatt ferie uke siste uka i juni. Har på ingen måte hastverk nå, men magefølelsen sier allikevel noe annet.... Så får tiden bare vise!
 
Slekter man mest på søsken eller mødre på slikt, dere? Begge søstre har fått alle sine 3 før termin, men mamma gikk over med oss alle 3.... Hmm....
 
Slekter man mest på søsken eller mødre på slikt, dere? Begge søstre har fått alle sine 3 før termin, men mamma gikk over med oss alle 3.... Hmm....

Jeg har hørt man slekter med på mødre med slike ting men det er jo mange som sier det ikke har noe for seg også.. =) Jeg slektet veldig på min mor sist fødsel og vet om andre også som har gjort det men så har du de igjen som er helt ulik i fra hvordan fødsler mødrene hadde. :D Ikke godt å si men det blir iallefall spennende å se!

Litt skummet å tenke på som Gizom sier at i følge statistikken skal noen av oss føde de neste ukene... :S Jeg er ikke heeeelt klar enda iallefall!! :D
 
Slekt skap.... Mamma fikk meg tre uker over termin jeg har gått mine to to dager før og tre dager etter;)
 
jeg har mine tvil...mamma fikk alle lenge før termin, og begge mine søstre har fått barn på termindag eller etter...

tror kroppen vår kjører sitt eget løp jeg ;)
 
jeg har mine tvil...mamma fikk alle lenge før termin, og begge mine søstre har fått barn på termindag eller etter...

tror kroppen vår kjører sitt eget løp jeg ;)

Ja, den gjør vel det ;-) I og med at begge søstre har vært ulike mamma, så kan det jo ikke være veldig "arvelig".... Bare kontrollfreaken i meg som har litt lyst til å vite ;-)
 
Jeg tror det er individuelt og forskjellig fra hvert svangerskap. Mamma fikk sine 3 første etter termin og sistemann før termin, mens jeg har fått to før termin, ene 2 uker før og andre 3 dager før (eller ifølge ul-termin 1 måned og 10 dager).
 
Jeg har blitt satt i gang begge gangene pga SF(som jeg fikk på slutten med begge). Førstemann ble satt i gang tre dager over termin, andre dagen før termin.. Så viss jeg skal tippe...så lenge alt går normalt for seg!!!
Så tror jeg at datoen blir 6.Juli :) har termin 4.Juli
 
Hvilken dato blir da St. Hans? Jeg har lenge hatt følelsen på 14/6- men håper virkelig ikke det- vil ha Max ut av permisjon;)
He He 9 mai sa jeg at jeg hadde fødselsfølelse 14/6, lite viste jeg at det var kjære Roni som skulle føde denne dagen;)


Venter ei tulle 4. Juli 2013
 
Jeg holder fortsatt en knapp på at det blir baby rundt St. Hans for min del :)
 
Fikk på termindagen sist, så satse på d denne gangen også. Altså 1 august
 
Har termin 4 august, men holder en liten knapp på de siste dagene i juli, da både nr en og to kom ei uke før:) Men er jo farlig å si høyt da! Plutselig sitter jeg der til laaangt uti august:(
 
Back
Topp