Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da blir det vel shopping her ja. Tenker jeg prøver å gå opp en str så ho kan vokse i det, eller blir komforten dårlig da? Erfaringer?
Bør ikke det når hun er så litenDa blir det vel shopping her ja. Tenker jeg prøver å gå opp en str så ho kan vokse i det, eller blir komforten dårlig da? Erfaringer?
Tror de fleste parkdresser begynner på 74. Har aldri opplevd at min har blitt klam i den. Vi har Reima sinIkke meningen å "stjele" tråden her, men kanskje andre også har nytte av spørsmålet mitt?
Hvor kjøper dere parkdress til de minste? Mi er 3 1/2mnd, og jeg tenker å ha henne med på høstturer, men vet ikke hvor jeg får kjøpe str 62/68? Og blir ikke parkdressene for klamme?![]()
Ikke meningen å "stjele" tråden her, men kanskje andre også har nytte av spørsmålet mitt?
Hvor kjøper dere parkdress til de minste? Mi er 3 1/2mnd, og jeg tenker å ha henne med på høstturer, men vet ikke hvor jeg får kjøpe str 62/68? Og blir ikke parkdressene for klamme?![]()