Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nipt-testen er en blodprøve ja Den tas på sykehuset samtidig som du tar ultralyden. Men du kan jo kanskje dobbeltsjekke at den tas i uke 12. På innkallelsen min fra sykehuset så sto det NIPT-test. (Så jeg skjønte ikke at jeg også skulle ta ultralyd og ringte for å etterlyse den )Har dere fått spørsmål av legen om å gjennomføre testen?
Jeg er 35år og var på en legetime ganske tidlig, ca 4+0, for noe annet enn graviditet. Legen min satt opp time til TUL i uke 12, og sa at det er blodprøver som også skal tas på den tiden. Så har både TUL på sykehuset og time hos fastlegen i uke 12.
Jeg er litt usikker på om hun bare tok det for gitt at det skal tas nipt? Hun sa ikke noe om det. Eller er dette noe man må be om hvis man ønsker det?
Det er vel i første omgang bare snakk om blodprøve er det ikke?
Hvor skal du ta d? Trodde ikke man kunne ta den før uke 10?Jeg skal ta uke 9. jeg tar privat. Er 27 år, så får ikke dekket
Jeg trodde heller ikke det gikk før uke 11 (10+0 ..) der jeg har vært står det «helst fra 10+4)Hvor skal du ta d? Trodde ikke man kunne ta den før uke 10?
Privat får du ta den frå veke 9.Hvor skal du ta d? Trodde ikke man kunne ta den før uke 10?
Jeg trodde heller ikke det gikk før uke 11 (10+0 ..) der jeg har vært står det «helst fra 10+4)
Ultralydklinikk.dk panorama test er fra uke 9Hvor skal du ta d? Trodde ikke man kunne ta den før uke 10?
Jeg har ikke funnet noen privat som tar før 10+0, hvor er dette?Privat får du ta den frå veke 9.
Åja, takk for tips!Ultralydklinikk.dk panorama test er fra uke 9