Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så godt å høre fra noen med erfaring.Gratulerer!Jeg sniker fra august jeg. Ble selv tvillingmamma for fire uker siden. Gode råd; les mye om tvillingsvangerskap og tvillinger (mange leger har ikke peiling på det),sørg for god oppfølging på sykehuset,pust med magen og ta det med ro
trøstende ord? Det er så verdt det når du har tvillingene i armene! ❤ en glede helt ulikt noe annet.. Det ser ut på bilde at de deler alt der inne? Altså,de fant ikke noe skillevegg mellom de?
Da er du hvertfall mentalt forberedt på at det kan skje. Det var ikke vi.Så moro, dobbel lykke <3 Gratulerer så mye![]()
Lurer selv på om jeg har to (veldig mye tvillinger i familien!), men jeg har bestemt meg for å drøye tidlig ultralyd, så får vente i spenning
Jeg har ikke så gode råd, annet enn det de over har skrevet!![]()
Ja jeg har tvillinger i familien og med tanke på hvordan formen min var så visste vi det,på et vis. Var på tidlig ul i uke 7+2 og ble satt tilbake til 6+4. Men vi fikk enegga så at jeg har tvillinger i familien har ingenting å si da det kun er toegga som er arvelig.Så godt å høre fra noen med erfaring.Var dere forberedt på at dere kunne få tvillinger? Jeg vet ikke hvordan jeg, men spesielt min kjære skal takle dette sjokket. Jeg gråt og gråt, og vet ikke engang om det var glede eller "sorg". Men prøver å tenke på alle fordelene med dette. Min samboer er en innesluttet type og sier ikke så mye, men jeg prøver å fortelle han om de positive sidene. Tror bare vi begge er i sjokk.
Gyn ville ha oss tilbake om 4 uker, har legetime førstkommende mandag. Jordmortime har vi også fått i uke 11. Så får satse på god oppfølging. Lokal sykehuset tar mest sannsynlig ikke imot oss da de kun tar imot "trygge vanlige" fødsler så må nok 4 mil unna til litt større sykhus.
Han sa ingenting om de små, så vet ingenting. Han sa bare at det så bra ut og at de små hjertene slo.
Tenker mye på fremtiden![]()
![]()