Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkGratulererEg er tvilling sjølv, og har fleire tvillinger i familien. Eg har lest at toegga er arvelig på grunn av at mor slepp 2 egg, og dette kan gå i arv. Einegga er ikkje arveleg. Reiste du på tidleg ul pga. du mistenkte fleire? Korleis skal ein gå fram for å evt. få dette dekka?
Jeg har kommet over det værste sjokket nåSniker fra marsGratulerer så mye med tvillinger! Måtte også ha etpar dager for å komme over sjokket, men nå er det ikke en eneste bekymring. Kun glede og spenning
Nå har vi nettopp fortalt nyheten til familie og venner, og det var så gøy!!
Det er virkelig noe helt spesielt og unikt med tvillinger. Vi har heller ingen tvillinger i familien, og (kanskje nettopp av den grunn) har vi fått så uendelig mange gledelige og fine tilbakemeldinger. Vi er virkelig heldige som venter tvillinger
Les om tvillinger/tvillingblogger på nett og ikke tenk så mye på det negative. Alle barn er forskjellige og tvillinger er ofte roligere enn andre fordi de har hverandre.
Jeg har kommet over det værste sjokket nåOg tenker at fremtiden blir veldig spennende, med dobbelt så mange gleder
Jeg føler allerede jeg blir godt ivaretatt av lege, gyn. og jordmor. Så gleden er større enn bekymringene
Ja, vi er veldig heldige. Det er ikke noe alle og enhver opplever, så såklart er jeg veldig stolt. Og pappa'n duller med magen, snakker om fremtiden med to barn og gleder seg.
Neida, barn er ikke like. Vi tar imot det vi får og tar problemene når de måtte dukke opp.
Vet du om noen allrighte tvillingblogger?![]()
Da skal jeg ta en titt derSå bra sjokket har lagt segjeg har lest litt på speiltvillingene, toplusstre og Sirifjeld. Om du vet om fler, så si gjerne i fra
![]()