Når testet.../

Camillas

Elsker forumet
skal dere prøve å teste med CB etter innsetting første gang ( for de av dere som ikke klarer å vente til bp ;o) ).

Sist tok jeg CB fler ganger, ble først positiv, så neg og så pos igjen, men husker ikke helt når jeg tok testene.
Når skal egentlig EL sprøyta være ute av kroppen?

jeg testet på dag 9 og 10 forrige gang og fikk positiv test, men det er vel litt individuelt hvor fort man produserer hcg. Jeg er nemlig en av sniktesterne [8|]

He he da er vi 2 Fano [:)]
Hmmm jeg får vente noen dager til iallefall da, er jo bare på rugedag 4 nå og det vet jeg er altfor tidlig [;)]

Vågde ikkje å testa før dag 11, då testa eg med billigstrimmel og den blei svak positiv.
Men dag 12 måtte eg testa ut ein CB vanlig og den blei også positiv då[;)]

Elsprøyta skal vel være utav kroppen etter 1 veke trur eg?[8|] Men er ikkje sikker altså..!!

Hmmm... skal prøve å vente en uke iallefall da [8|] kanskje....[8D]
Jobber jo på legevakt så de testene svirrer jo rett foran ansiktet mitt hele vakta [;)]

satt du inn samme dag som meg??? er helt i suseland her jeg altså [&:]

Jeg testet negativt på morgenurin på dag 10 og svakt positivt på dag 11...

En fantastisk opplevelse! Jeg er veldig for sniktesting! [:D]

hei. har testa så mange ganger at jeg nesten ikke husker vilken dag jeg testa på,hehe[:D]men siste forsøk testa jeg på dag 10 og streken var veldig tydelig da, er en sniktester jeg også[8D]

Jeg testet på rugedag 11, om kvelden og fikk svak positiv.
Så ble den sterkere og sterke for hver dag som gikk (ja jeg tok maaaaange tester[:D])

Husker ikke helt hvor lang tid el-sprøyta tar, innbiller meg det var en uke eller 10 dager.

Jeg turde ikke teste før dag 13[:)]

Testet dagen før testdag.

testet ikke før samme morgen som jeg skulle ta blodprøven.. jeg er ikke for sniktestning!!![;)]

ORIGINAL: mklu83

Testet dagen før testdag.

samme har jeg gjort[;)]

Jeg testet på dag 9 etter uttaket, det blir rugedag 8.

El testen min har alltid vært ute på dag 6 etter uttaket. Men dette er individuelt da.

ORIGINAL: fano

satt du inn samme dag som meg??? er helt i suseland her jeg altså [&:]

Jeg satt inn 6 Juni [:)]

Back
Topp