Når testet du positivt?

Hvor mange DPO fikk du positiv graviditetstest?

• 6 DPO

Votes: 0 0,0%
  • 7 DPO

Votes: 3 5,1%
  • 8 DPO

Votes: 16 27,1%
  • 9 DPO

Votes: 17 28,8%
  • 10 DPO

Votes: 14 23,7%
  • 11 DPO

Votes: 7 11,9%
  • 12 DPO

Votes: 6 10,2%
  • 13 DPO

Votes: 4 6,8%
  • 14 DPO

Votes: 2 3,4%
  • 15 DPO

• 16 DPO

• 17+ DPO

• Antall som har svart
    59
Fått positiv test mellom 7-8 DPO i alle svangerskap det har gått bra :happy:
Rundt 12-13 DPO i svangerskapene som endte i SA.

Last edited:
Kvelden 8 DPO nå når det gikk bra, som regel rundt 11-14 når det ikke gikk bra :Heartred Ved exu testet jeg super svakt 13/14 DPO, kjemiske stort sett rundt 11.

Ved første svangerskap (endte i ma) testet jeg ikke før 3 dager etter ikm, så ingen fasit svar der. 2 svangerskap fikk jeg negativ 9 dpo, men var bombesikker pga. murringer i livmoren. Testet igjen 11 dpo og fikk en veldig svak positiv strek på make sure :) Fikk aldri dye steal på strimmel i dette svangerskapet da jeg sluttet å teste etter cb slo ut på 2-3 uker. Termin om noen dager, så det gikk fint :)

Det tidligste man kan få positivt er visst 8 dpo. Det mest vanlige er 9 og 10 dpo, det som kommer etter det er ofte kjemiske fordi implantasjon ofte går saktere/feil og lavere hcg nivå. Enig i at det er veldig spennende!!
Dette stemmer ikke helt. Jeg har vært gravid 4 ganger. 2 ble spontanaborter og 2 levende fødte. Jeg har kun testet positivt 10 og 11dpo. Aldri før. Med begge de levende fødte fikk jeg positiv test 11dpo. God kontroll på eggløsning med både temp, testing og veldig eggløsningssmerter. Har også testet hcg I blod samtidig med urin testene så vet jeg ikke har oversett noen streker. Har også sett mange her inne som ikke har testet positivt før 11/12dpo hvor det har endt i baby. :happy:

Ivf ferskforsøk, testa ikke positivt før morgenen 11 dpo :happy:

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp