Når testet du positiv? Antal DPO?

Ine81

Flørter med forumet
Prøver å bli gravid igjen etter MA i juni… Er 8DPO og selvfølgelig veldig utålmodig og har allerede testet (negativ) :rolleyes:

Når var deres tidligste positive test? Og hadde du negative tester innen da?:)

Håper å få håpet litt tilbake:happy:

11 dpo, negativ tidligere, men fikk ikke anledning til særlig testing på 10 dpo (2016).
10 dpo, negativ tidligere (2021 og 2022)
9 dpo, negativ tidligere (2025)

Skal nevnes at de første strekene var meget svake, sånn nesten usynlige.

8 DPO kveld, tydelig strek. Var negativ på morgenen, men mulig noen her inne hadde sett en svak strek - jeg er veldig dårlig på å se streker flere andre ser her inne :smiley-ashamed004

11 dpo, helt negativ 10 dpo. Var IVF så er helt sikker på datoene :happy:

Testet positivt 9 dpo tre ganger. Testet 8 dpo den ene gangen og da var den blenda :) Tempet og kjenner når egget slipper, så helt sikker på datoene.

Svaak positiv tidlig test kvelden 8 dpo, positiv digital ultratidlig clearblue 9 dpo og positiv ordinær test 10 dpo her

Takk for alle svar :)

9DPO i dag og fortsatt negativ, men jeg kan lese her at det kan være håp :Heartred

Fikk veldig svake positive tester morgen 8 dpo og svak, men godt synlig strek samme kveld + positiv ultratidlig digital :Heartpink Brukte babyplan tidlig!

Blenda 11 dpo om kvelden, svaaak positiv 12 dpo. Begge var tidlig strimler fra babyplan

Veldig svak strek på kvelden 8 DPO i siste svangerskap :shy:

Svak positiv 10 DPO, men streken kom fram flere timer senere. Så jeg nektet å tro at den var positiv, bare en skyggestrek tenkte jeg. Testet på nytt 11DPO og denne gangen fikk jeg veldig svak positiv. Er 6+4 i dag :happy:

Nr 1 vet ikke, rundt mens. Nr to svak strek 12 dpo. Nr tre 6dpo. Nr fire 9dpo. Nr fem 10dpo sen kveld. Nr seks 8dpo og Nr syv svak strek 8dpo kveld❤️

❤️

Back
Topp