Når testet dere??

PS.I Love You

Gift med forumet
Sitter å lure på å tidlig man kan teste?? hvor dumt der er.. er 8 dager siden el i dag.
Så har lyst å teste på søndag altså om fire dager.. Er det dumt tror dere??

Jeg testet da jeg var 3+4 med CB. Krysset var ikke supersterkt, men forholdsvis klart. Tok testen på ettermiddagen, så kan godt hende den hadde slått ut tidligere også. Lykke til! [:)]

Jeg testet med CB 4 dager før og krysset ble ganske klart, men måtte ta en test til neste dag for å være helt sikker[;)]

Jeg tok en CB digital test kl 23, 4 dager før IKM og på den sto det G R A V I D ! [:D] Da var jeg 3+2. Tok en ny test morgenen etter som gav samme resultat. [;)]

Jeg fikk en svak strek på en strimmeltest 3+3, og den digitale lyste GRAVID 3+4 [:D]

Jeg testet positivt 3+5 denne gangen.. [;)] De fleste testene kan vel brukes fra 4 dager før IKM? Jeg har ihvertfall brukt Quick Response (liker den bedre enn CB) og den kan brukes tidligst 4 dager før. Er det ikke det samme med CB? 

ORIGINAL: Moniqas

Jeg fikk en svak strek på en strimmeltest 3+3, og den digitale lyste GRAVID 3+4 [:D]

Samme som meg

jeg hadde ingen tro på at jeg var gravid denne mnd. hadde sendt inn henvisning til prøverør etter å ha prøvd i ett år (ICSI) (pga. PCO & dårlige svømmere) før sommerferien og hadde gitt opp håpet litt. men, da brystene ble ømme i helga begynte jeg å lukte lunta.. tok en strimmel test (har jo en hel haug her hjemme) søndag morgen (23.8), og det tok ikke lang tid før jeg kunne skimte en strek. løp for å hente CB digital, som jeg har hatt liggende leeeenge (kjekt å ha den dagen man virkelig tror det er noe på gang). dyppet den i glasset og ikke lenge etter lyste det gravid mot meg [:D] hendene mine skalv og jeg når jeg ser tilbake på det virker det veldig fjernt. mannen våknet fort da jeg kom løpende inn på soverommet da ja [:)]

(var 3+5 søndag når jeg testet)

ORIGINAL: mjauu

jeg hadde ingen tro på at jeg var gravid denne mnd. hadde sendt inn henvisning til prøverør etter å ha prøvd i ett år (ICSI) (pga. PCO & dårlige svømmere) før sommerferien og hadde gitt opp håpet litt. men, da brystene ble ømme i helga begynte jeg å lukte lunta.. tok en strimmel test (har jo en hel haug her hjemme) søndag morgen (23.8), og det tok ikke lang tid før jeg kunne skimte en strek. løp for å hente CB digital, som jeg har hatt liggende leeeenge (kjekt å ha den dagen man virkelig tror det er noe på gang). dyppet den i glasset og ikke lenge etter lyste det gravid mot meg [:D] hendene mine skalv og jeg når jeg ser tilbake på det virker det veldig fjernt. mannen våknet fort da jeg kom løpende inn på soverommet da ja [:)]

(var 3+5 søndag når jeg testet)

åååå.. sykt spennde.. hehe.. jeg er insiminert for 8 dager siden.. har ømme pupper, litt øm nederst i magen og masse mensmurringer.. ellers ikke noe og alt sier mensen for meg siden alt kommer før mensen også.. unteom ømhet nederst i magen[8D]

drømmer[8|]

om du er 8dpo idag og tenker å teste søndag (som da blir 12DPO?) bør det vises om du er gravid! jeg var jo selv 12dpo testedagen, men utifra hvor tydelig streken ble tror jeg nok det ville syntes noen dager før..

masse lykke til- håper virkelig du kan bli endel av mai gjengen! [:)]

Jeg testa svakt positivt 13 dpo (om kvelden). Kan godt hende den hadde slått ut en eller to dager før også med morgenurin. 

Det vil være ulikt fra person til person og fra svangerskap til svangerskap hvor fort en får positiv test. Kroppen skiller ut ulik mengde med HcG, som er hormonet som testene slår ut på...

De fleste vil kunne få positiv test 4 dg før IKM, men samtidig er det mange usikkerhetsmoment på faktisk tid for befruktning, så noen vil ikke en gang få positiv test før en er flere dager over IKM.

Back
Topp