# one million #
Glad i forumet
svidde selvfølgelig av en test idag, 9 dager etter innsett og den var blendahvit
di to forrige forsøkene testet jeg svakt pos på rugedag 9
di to forrige forsøkene testet jeg svakt pos på rugedag 9Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
di to forrige forsøkene testet jeg svakt pos på rugedag 9Da er vi to som er skuffet, men rugedag 7 er tidligJeg klarte å svi en test idag også... (er bare 7dager etter innsett, fryseforsøk) Den var blendahvit!! Og jeg er ganske skuffet...
Jeg testet på torsdag for og sjekke at el-sprøyten var ute og det var den daJeg testet så tidlig bare for å vite at eggløsningssprøyten var ute slik at jeg ikke fikk en falsk negativ. Så noen dager senere fikk jeg en lysende positiv. Vær glad for den negative og ha litt mer tålmodighet.
Har du testet deg??Jeg testet på torsdag for og sjekke at el-sprøyten var ute og det var den da
Har du testet deg??
Rugedag 11 om innsettdagen er rugedag 0Hvilken rugedag er du på? Kan bli sår av lutinusen så det behøver ikke å være negativt![]()
Nei UNN tromsø har på dag 19-21 med blodprøve så jeg skal ikke ta prøven før 26 feb, på dag 19 !Når er din testdag da? Dag 14?![]()
Ja er lenge og vente, på di to andre forsøkene gikk jeg tidligere og fikk blodprøve enn det sykehuset hadde sakt! Skal teste på fredag om TR ikke er komment til da. Men er den negativ da så tror jeg løpet er kjørt. Burde jo ha festet seg på rgd 13 og 16 dpoÅ hjelpes! Det var veldig lenge å vente!!! Hmm, lurer på hvorfor man praktiserer så forskjellig...
Ja, de sier jo st det fester seg på rd 5-6...Ja er lenge og vente, på di to andre forsøkene gikk jeg tidligere og fikk blodprøve enn det sykehuset hadde sakt! Skal teste på fredag om TR ikke er komment til da. Men er den negativ da så tror jeg løpet er kjørt. Burde jo ha festet seg på rgd 13 og 16 dpo
Ja kan feste seg senere enn det og har også lest at egget kan gå i "dvale" før det fester seg. Kansje jeg skal ta en test i morgen og se, men har liten tru egentlig :/ men så lenge TR holder seg på ferie så er jeg gladJa, de sier jo st det fester seg på rd 5-6...![]()
, for rask i vendingene!! Tørket rødt etter dobesøk nå nettop så tror nok det er TR som melder sin annkomst.Det var utrolig lenge å vente.Jeg skal ta blodprøve på dag 14.Og det virker en hel evighet til det....
Og så lenge tr uteblir er det et godt tegn. Masse lykke til!!!