Når testet dere positivt?

Enten 10-11 dpo. Var tom for strimmeltester og svidde derfor av en digital om morningen som viste negativt. Utover kvelden merket jeg økende «spreng» i puppene, noe jeg aldri ellers føler før mens,. Derfor overbeviste jeg meg selv om å ta enda en digital samme dag uten at jeg egentlig hadde troen.. Test abstinensene tok Over...
Overraskende nok viste testen Gravid 1-2. Fikk helt sjokk - tenkte at det ikke var mulig mtp at den var negativ om morningen. Var helt skjelven da jeg viste den til mannen :nailbiting::hello2
 
Testet første gang 9 dpo og fikk svak strek på tidligtest. Forrige svangerskap fikk jeg ikke strek 9 dpo og svak strek 10 dpo.
 
Testet positivt 12 dpo :) Testet vell 8, 9, 10 dpo - alt negativt. Ventet to dager, å fikk strek på både tidlig test og vanlig test. Kjøpte digital dagen etter, å den var positiv å.
 
Testet hver dag fra 7dpo. 12 DPO var plutselig testen positiv. Hadde egentlig gitt opp den syklusen siden tidligtesrene ikke slo ut
 
11 dpo med vanlig og positiv digital på samme urin. Hadde ikke testet før, vanlig strimmel var tydelig :love017
 
9dpo, men streken var ultrasvak av typen nesten umulig å se uten redigering. 10dpo var den fortsatt svak, men synlig uten å lete. Deretter økte det bra på både utover dagen og dagene etter ❤
 
Testet svakt positivt 10 dpo, og igjen litt sterkere 14 dpo. Samboer mente at det var for svak strek, jeg sa at det var akkurat likt som forrige gang:wtf: var hos legen pga urinveisinfeksjon 16 dpo, og da testet jeg negativt.. Dro og kjøpte en digital test og den viste gravid.. ingen mens kommet fortsatt og har symptomer! Så da håper jeg bare legens test ikke fungerte ordentlig:)
 
Ikm i morgen, testet med Cb digital i dag og fikk positiv 1-2 uker :happy::Heartbigredusikker hvor mange dpo det er da jeg ikke aner når eggløsning var:)
 

Vedlegg

  • 20200702_200420.jpg
    20200702_200420.jpg
    18,7 KB · Visninger: 13
Testet negativt 29.6. - ikke antydning til strek engang.
30.6. var det en svak men tydelig strek og i går fikk jeg "Gravid 1-2" på digital Clearblue

Jeg tok både strimmeltest fra Babyplan, tidligtest-stav fra samme, pluss tidligtest fra Clearblue. Strimmelen viste positivt før tidligstaven faktisk!
 
Testet med kveldsurin 8DPO. Holdt på å falle av dolokket! Aldri testet så tidlig før. Var med en billigstrimmel med sensitivitet på 10.
 
Jeg testet positivt på morgenurin 8/9DPO med vanlig test. Gjett om jeg ble sjokka? Men streken var så viiiidt synlig, men fikk den med på bilder. Kjøpte to ulike tidligtester og fikk utslag på de samme dag. Tydelig og fine rosa streker :Heartred
 
Back
Topp