Når testet dere positivt?

Paikaka

Elsker forumet
Julegavene 2019
Når fikk dere positiv graviditetstest?

Mener jeg fikk en uke før ikm sist jeg var gravid:)
 
Vanligvis rundt ikm, .men i dag fikk jeg positiv og ganske sterk 9 dpo :angel5
 
Jeg testet positivt 5 + 5. Jeg hadde hatt et par forsinkede sykluser pga. jetlag, og så fikk jeg blødninger 5 + 0 (som jeg trodde var mensen), derfor testet jeg så sent. :p
 
11dpo, 3 dager før IKM. Den var positiv men så svak at jeg ikke var sikker før jeg så stigningen på testen jeg tok neste dag, 12dpo.
 
7 dpo svakt positiv. Mest 9 dpo
 
Med første fikk jeg helt hvit test 8dpo. Fikk skygge 9dpo, regnet den som negativ og kastet den. 11dpo var puppene så vonde at det var vondt å dusje, så da tok jeg en ny test. Svak positiv. Fikk aldri sterke streker, tok siste strimmeltest 13dpo, fikk positiv digital 14dpo:)
 
Hei! Jeg klarte ikke å vente med testing. 8 dpo i dag og fikk negativ rfsu stavtest :(Er alt håp ute? Ikm ventes i helga.
:anyone
 
Last edited:
Første graviditet 10 dpo på 25 ml/u tester. Andre og nå tredje 11 dpo på babyplan 10 ml/u. Mista sist gang, så får vi se hva som skjer nå :)
 
Svak positiv 8 dpo med eldste. Med yngste testet jeg ikke før uke 5 eller noe (ikke helt planlagt og visste ikke hvor jeg var i syklus siden jeg nettopp fikk igjen menstruasjonen etter jeg fikk eldste).
 
Back
Topp