Når testet dere positivt?

Leetha

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Jeg har enda ikke testet positivt så er ikke sikkert jeg hører til her [emoji28]
Jeg er 3 dager over forventet mens og i følge beregningene mine er jeg kun 3+4.
Jeg vet at du skal regne ut i fra første dag i sist mens, men med mine 2 andre svangerskap har jeg ikke testet positivt før 1,5-2 uker etter forventet mens og på OUL med første ble jeg satt tilbake 1 uke og med nr 2 ble jeg satt tilbake 2 uker! [emoji33]

Så derfor lurer jeg om det er noen andre som har det likt som meg?
Min syklus er super stabil og kommer aldri en dag forsent, så nå når jeg sitter her med symptomer som ømmebryst, trøtt, kvalm, svimmel, humørsvingninger, oftere dobesøk, murringer i magen så begynner jeg jo selvsagt å lure [emoji85]
Skal teste igjen på tirsdag [emoji16]
 
Testet 9DPO denne gangen :Heartpink
Mtp at testen var ganske tydelig og ikke på morgenurin, vil jeg tro jeg kunne ha testet positivt dagen før også..

Krysser fingrene og håper du ha ren liten spire :Heartpink
Kan jo hende eggløsningen var noe forsinket hos deg? Min syklus er ikke på 28 dager, men 33..
 
Har du prøvd å ta test på kvelden? Mine tester er MYE tydeligere på kvelden. Jeg fikk positiv test 10dpo, kunne kanskje fått dagen før også...
 
Jeg fikk tydelig positiv test i uke 4+2 på dagen. Jeg hadde tisset bare 2 timer før, så det var ikke noe «konsentrert» urin.
Skal sies at dette var litt av en overraskelse, da det ikke var helt planlagt, men vi er superglade begge to [emoji7] Lykke til
 
Jeg fikk tydelig positiv test i uke 4+2 på dagen. Jeg hadde tisset bare 2 timer før, så det var ikke noe «konsentrert» urin.
Skal sies at dette var litt av en overraskelse, da det ikke var helt planlagt, men vi er superglade begge to [emoji7] Lykke til

Testet du dagen før og fikk negativ?
 
Back
Topp