Når testet dere positivt?

Jeg testet positivt fire dager etter forventet mens. Hadde ikke testet tidligere :)

Nå hadde jeg endelig slått meg til ro med at jeg var gravid igjen og gledet meg masse! Tok test i dag for å være helt sikker, og er ganske nedslått fordi den var negativ. Så kom jeg til å tenke på det at jeg testet negativt med småen også, og det resulterte i at jeg ikke fant ut jeg var gravid før halve svangerskapet hadde gått... Symptomene er klare: Kvalme, litt kramper men ingen mens, sliten, oppblåst, på do støtt, så får nok ta en test igjen om noen dager.

Så nå lurer jeg på: Når testet dere positivt, og har noen av dere opplevd å få falsk negativ?

Hvordan går det med deg?[emoji173]️

Testa positivt 14 daga etter forventa mens. tok først en billig ebay strimmel, som såvidt ble positiv. Tok så en clearblue digital som ble positiv :-)

Jeg aner ikke når jeg hadde eggløsning, men er en uke siden jeg ventet mensen nå og syklusen min har vært stødig lenge nå. Meget mistenksom i og med at jeg testet negativt rundt samme tid med småen også. Spørs om det blir legebesøk på mandag, kanskje jeg får overtalt han til å ta en blodprøve.
Hvordan har det gått med deg? [emoji173]

Fant ut at jeg var gravid 4+3, gikk på p piller så var en liten overraskelse ☺️

Back
Topp