Når testet dere positivt?

Tupp3

Forelsket i forumet
Mailykke 2018
Jeg lurer :) Hadde min første gyldige strek på torsdag og er 4 uker etter regninga i morgen, mandag. Det vil si jeg testet positivt 3+3? Gyn mente eggløsning var enda noen dager senere, men det kan umulig stemme, tenker jeg.. da testet jeg jo ENDA tidligere..
 
Testet positivt 4+0, 13 DPO :) Testet ikke før, så vet ikke om den hadde blitt positiv før, men den var ganske svak.
 
Svaaaakt positiv 10 dpo, ettermiddag [emoji4]
 
Positiv kveld 21 dpo... var da 5+1. Så mest sannsynlig var eggløsning mye senere enn test og slim viste.. så er forberedt på å bli satt tilbake.
 
Testet ca 4+4 :) 5 dager etter forventet mens. Med digital sent på ettermiddagen :)
 
Jeg mistenkte graviditet allerede 3+0, men ventet med å teste til 4+1 og testen var klar og fin [emoji7]
 
Svaaakt positiv 12 dpo, gyn mente jeg sannsynligvis er noen dager kortere så muligens allerede 9 dpo [emoji5]️
 
Positiv test 11 dpo (kunne med litt godvilje skimte en strek på 10 dpo også, men det har jeg gjort på enkelte negative tester tidligere også, så følte ikke det telte [emoji23]). Var da 3+3 i følge siste mens.
 
Testet tre dager etter forventet mens, og der stod det gravid 2-3. 4+1 var jeg da ifølge menstermin :)
 
Var 3+2, 8dpo når jeg testet positivt både på strimmel og CB digital! :)
 
Back
Topp