Når tester dere?

Nitho

Elsker forumet
På hvilken rugedag tester dere? Tenkte å teste på rugedag 13, samme dagen vi skal ta blodprøve. Litt redd det er for tidlig?

Jeg testet på rugedag 15!! Super pos test med en gang[:)]!
Men Ullevål anbefaler faktisk å vente med å teste til dag 21...Men såå lenge er det vel ikke mange som klarer å vente??? hehe

Tror ikke det er for tidlig å teste på dag 13. Er jo mange som tester på dag 12 og det pleier jo å gå bra!!
Tror nok det skal gå bra Nitho![:)]

Testa på rugedag nr 15, i dag.[:)]

ORIGINAL: Bens mamma

Ja du testet jo positivt i dag. [:D] Kjempemorro!! Gratulerer så mye med spiren og lykke til i svangerskapet.

ORIGINAL: Marje83

Men Ullevål anbefaler faktisk å vente med å teste til dag 21...Men såå lenge er det vel ikke mange som klarer å vente??? hehe

Tror ikke det er for tidlig å teste på dag 13. Er jo mange som tester på dag 12 og det pleier jo å gå bra!!

Gratulerer så mye med spiren Marje. Hurra!!! [:D] Lykke til videre i svangerskapet. [;)]

Kanskje jeg skal vente til dag 15 istedet.... [8|] Om jeg klarer... [:)]

Jeg testet på rugedag 14 som jeg fikk beskjed om av Porsgrunn

jeg tror ikke jeg kommer til å teste før bp, men vet jo ikke hvor  spent jeg kommer til å være eller om at sambo tvinger mg..hihi

ORIGINAL: Nitho

ORIGINAL: Marje83

Gratulerer så mye med spiren Marje. Hurra!!! [:D] Lykke til videre i svangerskapet. [;)]

Kanskje jeg skal vente til dag 15 istedet.... [8|] Om jeg klarer... [:)]

Tusen takk for det Nitho!! krysser alt for Eggbert liker seg i magen min og vil bli der sånn ca frem til termin[:D]!!
hehe...den testinga er litt vanskelig!! Jeg stod faktisk å lurte på om jeg skulle vente med testing for var sååå sikker på at den var negativ[8D]!!
Ta den når du er klar for det du[:)]! Men tror ikke du skal ta den noe tidligere enn rugedag 12 (jeg regner dagen etter innsett som 1. rugedag).

ORIGINAL: Nitho

ORIGINAL: Bens mamma

Ja du testet jo positivt i dag. [:D] Kjempemorro!! Gratulerer så mye med spiren og lykke til i svangerskapet.

Tusen takk, og lykke til med testinga. Krysser for POSITIVT!

Back
Topp